[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Heb net mijn laatste wedstrijd gespeeld voor de pes competitie gespeeld online tegen romski en het ging prima! Offline vind ik de intro, s nog wel stotteren!

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

2. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Op andere forums lees ik gemengde reactie's na de patch. De één vind het schitterend,de andere nauwelijks verbeterd. Straks zelf eens testen

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hangt er misschien ook vanaf welk console je hebt. De verbeteringen op de PS3 zullen wel duidelijker zijn omdat daar vreselijke vertraging op zat. Bij Xbox was dat bijna niet zo.
    Zelf heb ik nooit zoveel moeite gehad met de klachten en die klachten die ik had zijn verbeterd, denk aan de cursor-switch, de verdedigende organisatie en het schieten.
    Ik denk dat met name online er verbetering is, daar waren veel klachten over de slechte verbinding. Nu is online Teamplay ingevoerd en dat lijkt me leuk, al vind ik het een onbegrijpelijke keus van Konami om in die mode de spelers geen andere keuze voor de camera te geven dan de BAL-camera. Misschien is er wel keus, maar dan heeft niemand die nog gevonden ( misschien ALLE spelers van je team op select laten drukken? ).

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Als PS3 bezitter zal ik eens kijken hoe of wat. Ben nu met de datapack bezig. Gaat niet heel erg snel via p2p, maar het schijnt ook een grote update te zijn. Ga het zo even op http proberen.

5. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    PS3

Betreffende de PS3 kan ik zeggen dat er wel wat verbeteringen te merken zijn.

- Online 5 potjes gespeeld ZONDER lag!
    - Spelers reageren beter
    - Keepers tot dusver geen flaters gedaan
    - Cursor reageert beter

toch nog wat vervelende zaken zoals een verdediger die al geselecteerd is en naar achter aan't lopen is, toch beslist om te stoppen en de aanvaller een beenlengte voorsprong te geven.. of een aanval die wordt opgezet op minuut 45 en er plots afgeblazen wordt...

MAAR al bij al, een aangename ervaring om te spelen, goed dat er terug voetbal gespeeld kan worden, maar vind wel dat we de game zo gekocht moesten hebben bij release.

6. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Gegevenspakket bij 70% gestopt.... Fout... Lekker weer :lol:

7. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou zowiezo HTTP proberen.

8. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet em op http zetten ;)

9. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ook hier gaat het downloaden zeer moeizaam. Komt na een half uur nog steeds niet van de 0% van (zowel bij P2P als bij HTTP). Heb overigens de PS3 versie.

10. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Had hem op HTTP. Is na veel gehannes binnen.

Merk op dat het een stuk vloeiender gaat allemaal, zo nu en dan ervaar ik nog wel eens een kleine hick-up. Die catch-up bug zou eruit zijn, maar die kom ik zo nu en dan ook nog gewoon tegen.

11. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het al eens eerder gepost, maar ik heb dus lastvan framedrops/hickups of haperingetjes, of hoe je het ook wilt noemen tijdens de gehele wedstrijd.
    dit gebeurt overal op het veld.
    ik had gehoopt dat het met de patch beter zou zijn maar nee dus, ik blijf me er aan storen en zo gaat de fun eraf.
    ik hoor eigenlijk alleen maar dat de ps3 er last van heeft en dat de xbox verder smooth loopt dus ik snap miet waarom ik er last van heb.
    zou het dus aan mijn xbox liggen?
    ik heb de cache al geleegd dat helpt dus niet maar zou het helpen als ik een format doe?
    ik zag ook van die stotteringen bij de demo van fifa 14 maar heel af en toe.
    ik heb mn save games op een sticky gezet dus ik kan hem toch zo formatteren?

12. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Heb je de game op de HDD geinstalleerd? Ik heb hem op de PS3 wel op de HDD geinstalleerd, anders hoor je continu die disc laden. Wellicht heeft dat nog enige invloed.

Het valt mij trouwens op dat de reclameborden na de patch een lagere resolutie hebben. Ik denk dat de performancewinst vooral op de resolutie van de textures gewonnen is. De 360 heeft een snellere GPU, dus wellicht dat het daardoor soepeler liep.

13. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    hij is geïnstalleerd op de HD.
    ik heb de game ook op een ouder model gespeeld en toen was ie goed.
    ik heb de slim 250gb versie

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het is nog steeds een kutspel eigenlijk. Ik merk er maar weinig van, de lobjes zijn ook nog gemakkelijk, de animatie van de keeper lijkt anders, maar verder gaat hij er nog veel te gemakkelijk in. Het lijkt alsof de keeper meer zijn best doet, dat geeft dan iets meer voldoening. Maar het is nog steeds een easy goal. Verder is de catch-up bug iets minder, is het sprinten nog steeds onrealistisch en reageren ze nog steeds te laat en is het godsonmogelijk om snel het juiste mannetje te selecteren. Waar ik ook ECHT NIET MEER TEGEN KAN is dat als ik in het rood speel, mijn tegenstander in het wit, dat ik dan op de radar wit ben en zij rood. Dat is niet een keertje zo, dat is altijd zo, de gekste combinaties en ik moet altijd eerst dat goed zetten want het is verwarrend. Ik begrijp echt niet waarom ze daar niet even over nadenken, bloedirritant en echt ongelooflijk knullig. Zoals het hele spel knullig overkomt. Alsof een Aziaat het op zijn zoldertje gemaakt heeft in een weekendje.

Laatst bewerkt: 18 nov 2013
  15. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wat vinden jullie van de update? Lost dit veel van jullie frustraties op?

Eens benieuwd naar de reacties!

Zelf moet ik hem nog installeren en proberen

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Nou, ik heb gisteravond even twee potjes gespeeld en de framedrop issues zijn op de PS3 vrijwel verdwenen. Heel af en toe zie ik nog een hick-up. Bijv. bij een luchtduel, waarna de bal even los komt en alles even lijkt te vertragen. Keepers vond ik gisteren iets beter, met name hun reactie. Ik heb geen lobgoaltjes geprobeerd te scoren, maar ik zal misschien vanavond even testen of dat nog steeds zo eenvoudig is.

Catch-up bug kwam ik gisteren nog steeds tegen. Werd opeens flink ingehaald door Pique.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben wel benieuwd hoe het online gaat. Ik had met de ongepatchte versie nog niet online gespeeld dus ik heb geen vergelijkmateriaal.
    Dus willen de mensen die wel regelmatig online spelen eens vertellen of het niet/een beetje/goed/uitstekend is geworden na de patch?

18. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Het is online wel met stappen vooruit gegaan. Het is nu speelbaar, dat was het eerder niet.

19. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Lobjes zijn (wat Cyrax al zei) nog steeds eenvoudig om te scoren. Gisteren had ik toch weer wat meer last van hick-ups. Of te wel, ik zie slechts marginale verschillen. Online heb ik het nog niet geprobeerd, dus daar kan ik nog niet over oordelen.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zeker PS3? Ik heb gehoord dat er meer zijn die eerst een paar potjes geen problemen hebben en dat er dan opeens in meerdere mate van die hick-ups zijn. Dat lijkt te wijzen op een memory leak. Als je het spel dan weer opnieuw opstart gaat het weer soepel, zo zeiden ze op Evo-web.

Deel Deze Pagina