Hmm...net update op de vita gedaan, wilde effe kijken wie er online was, maar friendlist laad niet goed.... Telkens als het vriendenscherm tevoorschijn komt, gaat ie na een seconde weg en moet ik mij telkens aanmelden bij PSN (waar ik al aangemeld ben)...rince and repeat. PS Store no problem, trophies no problem.... Meer mensen last van?
PSN uit de lucht? Hier doet ie het niet en zo te zien ben ik niet de enige. http://allestoringen.nl/storing/playstation-network
Geen probleem maar een vraag. Als je een US PSN account hebt en je verandert je adres naar NL. Blijft het dan een US account?
Betreft geen PS3 maar een PS4, maar ik denk dat ik mijn probleem het beste hier kwijt kan. Ik heb mijn PS4 verbonden met een kabel, maar toch geeft hij steeds NAT Type 3 of zelfs failed. Bijkomend probleem is dat ik mijn internet betrek van een ondergelegen pand, en heb dus alleen een 'kabel' die ergens uit de muur steekt. Ik heb geen gegevens, inloggegevens of toegang tot de modem. Ik heb deze kabel aangesloten aan een Belkin routertje om een eigen wifi-omgeving te creëren en heb dus ook een kabel van deze belkin naar mijn PS4 liggen. Ik heb van alles al geprobeerd, portforward, static IP enz, maar dat kan ik dus alleen regelen voor die '2e' router. Zit het probleem er in dat ik niets kan doen aan de 'beginsituatie' van het internet? Is er misschien toch een makkelijke manier om mijn NAT Type open te krijgen? Ik hoop dat iemand me wat wijzer kan maken. Alvast bedankt
Jouw eigen router bridgen met die beneden, je NAT probleem word waarschijnlijk veroorzaakt doordat je nu 2 routers achter elkaar hebt hangen
:{ haha bedankt voor je antwoord hoor, maar ik weet helaas echt niet wat je bedoelt en vooral niet hoe dat moet. Ik neem aan dat je bedoelt dat de 2e router puur als verlengstuk moet gaan dienen? Betekent dit dat ik nog wel wifi heb? En wat ook misschien nog wel belangrijk is: Mijn Xbox360 NAT stond altijd gewoon 'open' met precies dezelfde aansluiting/kabel.
Misschien is hij dan al gebridged maar waren voor je 360 specifiek porten geforward? vind het lastig suggesties geven als je de inrichting niet kent verder en niet kan in zien
Hm sorry, begrijp ik. Ik ken de situatie eigenlijk verder ook niet echt, en heb ik ook geen toegang toe... Ik weet zeker dat ik geen handelingen verricht heb om hem te 'bridgen'. Bedankt voor je hulp in ieder geval. Ik ga vanavond wel weer even verder prutsen
Son of a bitch... Probeer op mijn PSN account in te loggen op Vita maar ben mijn wachtwoord van eeuwen terug vergeten en het hotmail account waaraan het gekoppeld is is gehacked Kom op geen manier verder. Iemand een idee wat te doen?