Volgens mij had iemand deze gepakt , iemand uit slowakije volgens mij .. hij had wel een groot schaafwond aan z'n linkerbeen.
Ik snap er ook helemaal niks meer van.. Mijn order was geannuleerd, maar ik kan nog steeds mijn order zien. Afijn ik ga 'm zelf wel bij Duitsland halen.
Geannuleerd door MS NL? Die kan het namelijk niet voor je annuleren. Gelukkig maar anders was er helemaal geen hoop meer
Mijn PayPal-status staat nu ook op 'in behandeling', verloopt op 25 november. Ik heb alleen contact gehad met MS DE en ze hebben mij daar altijd verteld dat het helemaal goed gaat komen. Verwacht eigenlijk ook geen problemen meer nu
Ja natuurlijk gaat het goed komen, anders had Microsoft onze verval datum niet verlengt op PayPal. Trouwens ik zie dat bij de meeste op hun PayPal account 25 november staat... en bij mij staat er 20 nov. Ik ben benieuwd wanneer ze het bedrag gaan afschrijven ik gok op morgen of woensdag...
Hoe zit het eigenlijk als je hem met CC besteld hebt, wanneer heb je dan 'zekerheid' of het goed gaat komen?
Doet de levering van Duisland naar Nederland niet 1 dag langer dan dat de Duitsers hem binnen krijgen?
Oh, bij MS weet ik niet. Ik dacht Amazon.de, want ik bestel daar vaker en dat duurt altijd een paar dagen.
Dan verzenden hun waarschijnlijk met UPS, want standaard post duurt langer of ze moeten het eerder verzenden.