[XOne] Payday 2

Discussie in 'Games' gestart door xboxz, 30 jun 2013.

1. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel dit spel sinds vrijdag en nog steeds vind ik het spel erg tof! De gameplay wordt niet echt saai en vele missies zijn het herhalen waard, vooral als je ook nog dik betaald krijgt.

Ik heb wel wat minpuntjes aan deze game:

* Op dit moment zit ik rond de level 50 en het geld speelt steeds minder een rol. Het probleem is dat je skill punten krijgt als je level up gaat. De skillpunten kun je besteden aan je character op de 4 categorieën technician, mastermind, enforcer en ghost. Maar op een gegeven moment gaat het level up minder snel en heb je zoveel skillpunten nodig dat het soms een dag duurt voor je een nieuwe skill kan unlocken.

* Upgrades van wapens zijn erg duur. Als eerste moet je al via het kaartensysteem aan het einde van de game een wapen attachment unlocken. Daarna moet je ze nog plaatsen op je wapen. Ik wou een silencer op mijn shotgun plaatsen en dat kostte gewoon $200.000. Beetje overdreven voor een silencer dat je in real time gewoon op je wapen kunt draaien zonder enige kosten!

* Vaak joinen er minder goede spelers in de game, die verknallen het gelijk voor iedereen. Ik was bezig om in een museum alle schilderijen te pakken en toen kwam er iemand in de game en gelijk was er stront aan de knikker. Laatst ook had ik de juweliersmissie gedaan met 2 anderen. Zonder ontdekt te worden de kluis geopend en toen wilden wij weg, kwam er een andere gast in de game en gelijk ging ie de winkel in en mis je dus een hoop XP omdat hij het voor je verknalt.

VERDER ECHT EEN TOFFE GAME!!!!!

Ben nu bezig met Mastermind en een klein beetje enforcer en heb zo'n beetje al mijn wapens dat ik wilde hebben, vooral de shotguns zijn erg goed! Jammer is dat je geen attachments en dingen voor je masker kunt kopen. Die moet je namelijk eerst unlocken.

Mocht er iemand coop willen spelen, voeg me dan toe. Dan kunnen we een mooie NL party en lobby aanmaken

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat laatste minpunt kun je uitzetten, weet alleen niet meer hoe. ;)

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Payday 2 has "a year of DLC planned" developer reveals

Payday 2, Overkill software’s latest entry to their co-operative bank heist series, recently released for consoles and PCs. And, while the game looks to pack in hours of unique gameplay, the developer’s David Goldfarb has announced Payday 2 has nearly “a year of DLC planned.”

When speaking to OXM, Goldfarb, Overkill’s Game Director, revealed one of the first things on his list is to “make sure we get a female character." However, this addition may not be included in the first DLC packs, as Goldfarb stated the animations would have to be redone "so it doesn’t look like a dude walking around with a female body."

Goldfarb went on to explain, saying:

“Believe me, I have said this and we’ve talked about it, so I think it will happen, it’s just a question of when on the timeline. Because I want, like I said, I want my daughter to be able to – no I’d need to wait a bit for that – but in theory, it’d be cool for them to mask up. I just think it’d be cool if we had both, that’s all. It’s definitely on our list. One of the many things that are on our list.”
    However, Goldfarb’s discussions regarding Payday 2 DLC didn’t stop there, as he recently spoke to Joystiq revealing Overkill has “5 DLCs planned together with 505 games for the coming year.” The Game Director continued on to say how Overkill will release both free and paid for updates in similar fashion to the first game.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik hoop inderdaad op een paar goede patches, want er zitten wel schoonheidsfouten in. En een sterke verbetering van de SP A.I. zou ook fijn zijn, iets wat, anno 2013, een gemiddelde studio wel zou moeten kunnen.

5. regtur

regtur Save the last humans..

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben andere mensen ook last joining problemen met vrienden?

Ik speel met 2 anderen, komen in de lobby (private match), maar als het level laadt, dan wordt er altijd 1 uitgegooid. 1 van hun heeft een moderate NAT, maar we hebben vrijwel probleemloos andere games geco-opt (zoals Syndicate).

Ik hoor graag jullie ervaringen.

6. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Nee tot zover niet echt problemen mee gehad zelf.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Paar keer gehad met mensen van hier, maar de oplossing klinkt hard. Gooi alle buitenlanders eruit en het zou weer normaal moeten werken. :+

8. bondjens

bondjens Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hatelijke is het is nu zaterdag en ik heb hem te maandag besteld bij de game mania voor de xbox , ik heb hem nog altijd niet binnen :/ , misschien vandaag maar ik denk van niet , op diezelfde dag heb ik hem ook gehaald op pc , op pc ben ik nu al lv 51 maar mijn grafische kaart is te zwak voor het spel dus ik speel constant met lagg , daarom wil ik de xbox versie zodat ik gewoon kan spelen. Waarom duurt het zolang voor nieuwe payday 2 spellen binnen te hebben? sinds de release zijn er geen extra binnen gekomen want er waren er maar genoeg voor de mensen die ge pre-orderd hadden. Pure winst en dan duurth et zo lang? Ik snap er ook geen fluit van . Maar payday 2 geweldig spel alleen speel nooit big oil , rotste missie ever XD

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je weet dat je bij de GM het spel moet ophalen he :+? of bedoelde je dat niet met "nog niet binnen hebben"?

10. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Iemand een voorstander om vandaag wat uurtjes Payday 2 te spelen? Ga zo beginnen en mocht je willen meedoen, join dan maar de party of stuur een friend request :+

Ga gewoon kleine en middelgrote jobs doen die veel opleveren!

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vanavond misschien wel even, dan skip ik het stappen wel. Kan ik ook gelijk wat levelen. :9

Laat maar even via dit topic weten, want ben niet direct op Live namelijk.

12. bondjens

bondjens Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik ook slimme :D ik bedoel dat ze het nog altijd niet op voorraad hebben |:-|:- :mad: sinds de release hebben ze niks op voorraad gehad en ze sturen sms eenmaal ze binnen zijn , dus mss is dat maandag pas , mss nog later , en dinsdag komt al laatste dlc bo 2 uit en dan ga ik zombie's spelen

13. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Morgen kan ik ook spelen heb vandaag best veel visite dus is het soms wat spelen en dan weer niet had van iemand al een uitnodiging gehad maar vergeten te reageren, sorry daarvoor.

14. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Is er een site die Payday2 CE voor €40 of minder verkoopt? Zag namelijk laatst nog eentje voorbij komen, maar kan hem niet meer terug vinden :mad:

15. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Iemand die nog 3 partners zoekt?
    Wan wij 3en willen hem misschien gaan halen

16. Terror NL

Terror NL Come at me brah

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog wat mensen die zin hebben Payday te spelen? :p

GT : Knwoajlap NL

17. AliKebabje

AliKebabje Guest

Ik zoek nog mensen om mee online te spelen!

GT: Ali Kebabje :)

18. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Heb de demo gedownload, alleen kan ik de 1ste missie alleen spelen en vroeg me af of ik dit ook met mensen kan doen die deze game wel hebben aangezien ik steeds met randoms speel die meteen gun blazing naar binnen rennen.

Zo ja voeg me maar toe :)
    Spacing Monnik

19. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er nog mensen die Payday 2 spelen? Ik ben klaar met GTA V en ga weer meer Payday doen. :)

Heeft iemand trouwens al wat gehoord over mogelijke nieuwe maps en patches?

20. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jaa ik ben ook klaar met gta ga ook weer payday 2 spelen

Deel Deze Pagina