Loadout, stats en een normale optie om maps te kiezen eruit laten is voor mij ook echt een raadsel! Misschien dachten de ontwerpers dat wij het leuk zouden vinden om dat via een tablet te doen? Ik probeer al de hele dag een TDM te spelen in Siege of Shanghai via de server browser maar ik ben overal ter wereld al geweest behalve in Shanghai...:-(
Jammer.. Krijg me hitmarkers maar niet terug. Paar keer me console opnieuw opgestart maar ze blijven gewoon weg. Super irritant om zo te schieten...
Heb ik ook regelmatig last van... Volgens mij ben je in no time level100, ik heb het idee dat het bij BF4 een stuk sneller gaat dan bij BF3...
En daarnaast is de XP per rank een stuk lager. 220.000 per Colonelrank in BF3 tegenover maximaal 140.000 tussen rank 90 en 100 in BF4.
En daar komen alle Double XP dagen ook nog bij. Volgens mij is de eerste vanaf de 29e. Denk dat ze de cap wel omhoog gaan doen.
BF4 gaat weer lang leuk blijven denk ik. Met al die DLC. Gerucht gaat btw dat SA DLC een nieuwe gadget heeft. Een EOD bot met een machinegeweer erop. We zullen het zien Vrijdag.
Lol dat ook nog inderdaad. Colonel lvl 100 in BF3 was 24,6 miljoen xp, lvl 100 in BF4 is 8,3 xp. Maar achja het is maar een rank. Ze komen met genoeg DLC dus ik blijf hem toch wel de nodige uurtjes spelen.
Metro zag er ontzettend vet uit in die trailer. Vroeg me al af waar die liften waren en die zitten dus achter de B-flag.
Gerucht gaat 10 levels erbij per expansion. Al is dat niet echt veel. Btw die chopper run van gisteren met Virus was wel lachen. Had geen hitmarkers dus had geen zin om rond te lopen. Dan maar repairen en RPG's uit de chopper schieten. Had twee choppers en een van die rubbers boten.
Ja choppers met engineers er in is de way to go op Paracel. Boot met een engineer met repair tool en stinger achter op t dek werkt ook wel maar de chopper is altijd sneller natuurlijk
Heel irritant lijkt me dat, ik had wel vaak wat kleine haperingen, en 2x een vastloper gehad maar dit soort dingen heb ik nog nooit meegemaakt.
Hopelijk ook die geluidsbug voor de PC, zwaar irritant dat het geluid bij sommige maps steeds uitvalt. Voor de rest loopt hij prima. Heeft de 360 versie al toegang tot de MTAR?
Nope nog niet. Wij hebben die client patch nog niet gehad. Maar denk ook niet dat we hem krijgen met de patch. Want het was een fout van ze en die zullen ze wel eruit gehaald hebben bij de console patches.
Denk het inderdaad ook niet. Ben nu bezig de Support tak vol te krijgen, Assault en Engineer heb ik al klaar.