En via Amazon heb je het meestal binnen 2 dagen binnen(naar mijn ervaring) dan verspil je dus al heel wat geld aan Gamesync. 2 games voor 140 euro vs 110 euro. Er zitten trouwens wel een paar tussen voor 60 euro.
Ja, het zou fijn zijn als er nu uitsluitsel ging komen van MS.de. Ik heb bij Amazon.co.uk 2 games in de preorder staan. Als ik geen Xbox One krijg, kan ik die ook annuleren. Als er vanmiddag nog geen statusveranderingen zijn, ga ik bellen met MS.de. Heb ontdekt dat je via Skype wel gewoon contact kunt krijgen met het klantenservicenummer.
Mijn status is wel geupdate maar nog niet geannuleerd, wanneer gaan ze geld van m'n paypal afhalen? Skylanders is wel verzonden ! Hij zou morgen of woensdag aankomen, maar omdat ze hem te laat verzonden hebben, hebben ze ervoor gezorgd dat ik hem morgen al binnen krijg! (erg netjes)
MS Store: Vandaag of woensdag. Bij mij staat er nou op Amazon.fr 'Pas encore expédié': "Not yet shipped" eerst was dit "Pre-ordered"
Xbox One Day One Edition FIFA 14 Games heb ik bij Amazon.co.uk besteld Wat staat er bij jouw Xbox One Day One op amazon.fr ?
Hoe groot is de kans dat je hem op donderdag al binnen hebt? Via Amazon verzonden. Sent from my iPhone using Tapatalk
Klein, aangezien het hier om een console gaat. Je betaald voor die vrijdag en er wordt ook aangegeven dat je de console vrijdag binnen krijgt . My Orders, daar staat in het groot bij de order de status .