En hoe had je die survival in gedachten. Op fort zancudo rondjes huppelen tot je wordt afgeschoten door een tank ?
Gewoon zoals ik het zeg. Lol maken .. Met xbw 'ers tegen het leger .. Lazers , buzzards tegen het leger ..
Ja lag er zaterdag overal even uit. Kost wel echt een hoop geld als je de personal vehicles van forum leden opblaast. Hier moeten we gewoon een potje voor maken. Die Entity van Prutser kan niks hebben....
Hahaha ja ik ook Vond het wel apart dat niemand van ons bad sport kreeg... ik heb zeker meer als 6 personal vehicles opgeblazen
Ja zoizo... het had niet veel gescheeld vermoed ik. Hadden we allemaal met een puntmuts opgelopen. Badsport lobby lijkt me wel gaaf voor 2 daagjes
Ze rijden daar allemaal in tanks , lazers ... Dus als je constant die voertuigen achter je aan wil en die je steeds afmaken ga je gang maar na 2x ben je het al zat ...
Daarom 2 dagen met een tank rond rijden en alles slopen wat los en vast zit is toch leuk? Doen we nu ook alleen moet je na 6 persoonlijke auto's opgaan letten
Serieus ? Nooit ? Ik zag ze daar altijd . Probeerde ze met lasers op die tank te knallen .. Zie je PM dagger