Die lasers zijn toch die jets? Die zijn juist super makkelijk om te pakken. 8 van de 10 x lukt het in 1x
Lasers zijn Jets? Ik dacht pewpew lasers... die Jets zijn inderdaad zo gepakt. Heeft hier iemand miss een dune buggy in zijn garage? Wil er een...
Check dit forum anders: http://gtaforums.com/forum/273-gta-online/ Daar hebben ze er een topic voor om voertuigen te ruilen enzo
Thnx Prutser. Zal wel is keer rond kijken of ik iemand zie rijden in zo´n ding. Wel jammer dat de politie auto niet verzekerd kon worden haha
Ja dat was wel jammer, en ff upgrade Is volgens mij wel een manier voor om dat te fixen. Ff een x uitzoeken. Z'n sherrif SUV kan je wel verzekeren Hij stond in iedergeval wel in men garage.
Ja in garage kon wel maar geen verzekering en dan heb je er eigenlijk niks aan haha. Ik ben vanavond in ieder geval rond half 8 weer online om LSC onveilig te maken. Who else?
Idd Jason, headsetje is wel een must have als je met zijn alle missies doet of gaat rampage haha. Zie jullie vanavond wel on komen!