Al ging het nou om een Target was het een andere zaak geweest Die sturen hem doodleuk weken van te voren
Ging nog maar een keer vragen voor de zekerheid. Nou inderdaad hopen dat amazon.co.uk op tijd komt met de overige games en controller (day one bezorging), dan moet het allemaal goed komen. Markus L.: at 10:22:57 Thank you for contacting Microsoft Store Chat! My name is Markus L.. How can I help you today? Sie: at 10:23:24 What is the estimated delivery date of this order: XXXORDERNRXXX ? Markus L.: at 10:24:02 The order ist ok. You should receive the Xbox on Day One.
Die Markus L lult echt veel man... ik ben hem echt zo vaak tegen gekomen op de site van MS Store DE. Natuurlijk zegt hij you will rreceive the Xbox One on Day One... maar we weten het niet zeker...
Bij mij (amazon.fr) staat hij nog altijd op pre-commande. Door klikken op "suivre" (=volgen) staat er nog altijd "pas encore expedie" (=nog niet verzonden). Datum staat nog altijd op 22-11. Ik verwacht woensdag pas een wijziging in de status te kunnen zien.
Ik heb de ONE ook besteld bij Amazon.de. Ik heb standaard levering 1-3 dagen dus zaterdag of zondag of maandag, Weet iemand hoe ik dat kan veranderen dat ik hem op de release dag krijg? Ik heb al gekeken maar zie alleen standaard levering die ik aan kan vinken, Ciaoo
Ik heb in augustus ook voor standard delivery gekozen. Nu de releasedatum dichtbij begint te komen, had ik hem ook graag vrijdag gehad. Er staat een video op Amazon hoe je je bestelling/levering aan kan passen. Ik heb dit vanmorgen ook geprobeerd maar kan helaas niks aanpassen. Standard delivery is het enige dat ik kan kiezen. Zit niks anders op dan een paar extra dagen wachten ben ik bang.
Mijn status op amazon.fr is nog steeds Pre-order. Maar ik maak mijn geen zorgen, heb extra betaald voor dag één levering en de status zal vast donderdag aangepast zijn.
Wel vreemd, want Amazon.de bied ook snelle levering aan voor 18,50. Maar dat was dus niet te selecteren?
Bij mijn credit card staat er nu een reservering van Microsoft.de van 499,99 Dus dat gaat goed komen!