Spoiler Ook zo plotseling ineens weg, dat broertje mocht weer een nutteloze zin vertellen en ff knuffelen aaaaand she's gone. Verder toffe episode, ik mis Brody op zich wel, maar het verhaal is zo ook erg spannend!
Beste ep totnogtoe dit seizoen. Geen familie Brody soap \o/ Geen Brody \o/ Geen panische Carry \o/ Saul en die kale gozer \o/ Saul die toekomstige directeur als een amateur behandeld \o/ Al met al, gewoon beste ep totnogtoe.
WIJ ZIJN GEEN DUITSERS GODDOMME!!! - Richter, that's a German sirname My parents are born in Hamburg - Do you speak it? Ja natuurlijk Stik erin
Ik heb het even teruggekeken maar ze zegt echt natürlich imo. Zeker die ch hoor je op het einde. Maar ja er zat zeker wel een andere fout in de aflevering. Spoiler Die gast oplossen in de badkuip met dat spul. We hebben allemaal Breaking Bad gezien en een badkuip gaat niet werken.
Ben sinds het einde van zowel Breaking Bad als Dexter een beetje zoekende naar een nieuwe serie om te kijken. Homeland moet ik nog. Is het, nu er al twee seizoenen verstreken zijn en deze nu in seizoen 3 zit, een aanrader?
Volgens mij ook gewoon natürlich hoor... Sterke aflevering, wekt ook meteen weer interesse voor wat komen gaat, veel vragen.
Spoiler Wat me eigenlijk volledig ontgaan is. Van wie is Carrie zwanger / wanneer is het gebeurd? Zal wel aan mij liggen, omdat ik sommige eps niet 100% actief heb zitten kijken, maar het is me alweer ontgaan waarom men Brody daar vasthoudt.
Spoiler Brody of die scharrel die we soms zien. Vind het een beetje lame altijd zwangerschap in series. We hebben iets extra nodig voor dat personage laten we haar zwanger maken. TWD is ook zo voorbeeld met Lori. Laten we het nog moeilijker maken.
Spoiler Ze zegt bij de dokter toch dat ze bezig is met iets van de vader. Aka met Brody dus. Vind het ook lame, Carrie is geen moeder. Besides dat: weer een ijzersterke episode. Ending had ik niet verwacht, benieuwd wat Saul met Brody gaat doen en wat die franse minnaar van Mira wil. Brody werd daar vastgehouden voor de money. Zijn gewoon hired guns, die geld willen en blijkbaar een deal hebben met de CIA.