Beste winkel waar je Xbox One kan bestellen Ik kan het helaas niet actueel zien. Anwb visa laat alleen overzicht zien tm de 31e van de maand. Ook de status is ongewijzigd sinds vanochtend. Staat nog altijd op de 22e
Ik ben naar billing.microsoft.com gegaan en dan inloggen . Dan rechtsboven in kies je voor NL waar nu DE staat
Hier ook, wel logisch ook. Er staat zaterdag of maandag levering. Dan zal het wel donderdag verzonden worden.
Dat zeg je wel met veel zekerheid, mijn ervaring met Amazon.fr is dat het hun meestal wel langer duurt dan Amazon.co.uk met het leveren van een pakket. Omdat ik toch altijd een 2 dagen levertijd heb gehad bij Amazon.co.uk verwacht ik hem zeker zaterdag wel en met een beetje weinig geluk is het maandag of dinsdag.
Delivery dates zeggen dus bijna niks bij Amazon ben ik een beetje achtergekomen nu Zelfs ik heb een keer een order gemaakt met one day delivery, toch was het niet helemaal 1 dag want dit is bedoelt waarschijnlijk specifiek voor dat land, misschien dat ik enorm weinig geluk had
Had vorige week nog contact opgenomen met de klantenservice van Amazon.fr. Mij is gegarandeerd dat mijn pakket op de 22e aankomt, helemaal omdat ik voor de 'day one' verzending heb gekozen. Neemt echter niet weg dat ik er nog steeds huiverig over ben. Eerst maar eens zien of het zo is.
Het kan inderdaad zo maar langer duren, zoals ik al eerder aangaf. Maar dan nog zou 1 dag wachten ook niet echt boeien, toch?
Op de pagina van m'n Creditcard (ABN AMRO) stond ook nog niks. Via http://commerce.microsoft.com netjes de melding dat er € 499,99 belast wordt van m'n Creditcard. EUF-DUTCHJACKAL kan rustig slapen.
Euh ik dacht het wel. Ik betaal niet voor niks extra voor de day one levering. lol je maakt een grap....
Oke, dit heb ik helaas nog niet. Cc staat nog op " In behandeling " en mijn order status ( Foutmelding dat er een fout opgetreden, probeer later nog is.