Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Early Adaptors lijken mij juist wel veel op internet te zitten, lijkt mij niet dat veel huismoeders die niet op internet zitten het merendeel is.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Een apparaat mag volgende de Europese normen niet zoveel in stand-by verbruiken. Daarnaast is de ps4 niet het enige stuk apparatuur in huis met sluipverbruik.

3. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ik zet de ps4 sws gewoon uit als ik niet thuis ben. Ik zet eigenlijk alles in mijn kamer uit als ik weg ben.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb alle apparatuur op zo een stekkerdoos zitten met een knop. Gebruik ik het niet; ik zet de knop om en geen enkel apparaat krijgt ook maar een greintje stroom. Dus gelukkig ga ik daar niet last van hebben. Maar het verbruik zou gewoon niet zo ' hoog' moeten zijn.

5. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Mond op mond reclame via vrienden en bekenden, of gewoon 'oldschool' bij de winkel navraag doen. Zal wel aan de leeftijd liggen, maar in mijn vriendenkring is het internet gebruik toch wel zeer laag te noemen!

Gewoon zoals het 'vroeger' ook ging, en dus zonder al die onzin van internet eromheen zoals tegenwoordig (helaas) het geval is. ;)

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Sluipverbruik? :) Je kan hem ook helemaal uitzetten toch, standby is voor downloaden, remote play en controllers laden.

Je hebt overigens wel gelijk:
    - Power consumption in off mode must be 0.5 Watts or less;
    - Power consumption in stand by mode which allows reactivation must be 0.5 Watts or less;
    -Power consumption in stand by mode which allows reactivation and displays information (such as a clock) must be 1 Watt or less.

Maar ik neem aan dat het wel is uitgezocht door Sony en dat de standby mode van PS4 toch anders word beschouwd omdat hij constant met het internet is verbonden.

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik wil me PS4 juist niet uitzetten, het automatisch downloaden van games/updates doormiddel van PS Plus is heerlijk. Daarnaast wil ik niet eerst naar me PS4 toe om vervolgens gebruik van remote-play te kunnen maken.

8. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    kan je nou je ps4 op stand by zetten en dan naar school gaan en dan remote play spelen via je vita.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tja keuzes. Ik ben behoorlijk milieubewust, alles staat hier op tafelschakelaars. Maar daarnaast mogen (zie post hierboven) apparaten uberhaupt niet zoveel sluipverbruik hebben.

Zit er trouwens een helemaal uit-knop op de ps4?

yup

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    In standby kun je ook je console benaderen en alvast nieuwe downloads aan te zetten :)

Ja :) PS4 manual

Turning off the power completely
    The following methods are available to turn off the PS4™ system. When the system turns off completely, the screen turns off, the power indicator blinks in white, and then the power indicator turns off.

-Select (Power) from the function screen, and then select [Turn Off PS4].
    -Press and hold the PS button for at least 1 second, and then select [Turn Off PS4] on the screen that is displayed.
    -Touch the power button for at least 7 seconds (until the system beeps twice).

With the default settings, when your system has not been operated for a certain period of time it will automatically enter standby mode or turn off. If an application is active, such as when a video is playing, the system might not automatically enter standby mode or turn off. To change the setting, select (Settings) > [Power Save Settings] > [Set Time Until PS4 Turns Off] from the function screen, and then select [Media Playback] or [General (Games)].

When you turn off the power or put the system into standby mode, all users are logged out.

Laatst bewerkt: 18 nov 2013
  11. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik dacht dat remote play alleen op hetzelfde netwerk kon. Zou geweldig zijn namelijk als ik in een tussenuurtje remote play kan doen lol.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan zeker weten. Ik zag van de week nogmeem filmpje van iemand die op het werk KZ aan het spelen was op zijn vita. De ps4 had hij thuis staan.

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Er circuleren inderdaad genoeg filmpjes rond die dit aantonen :).

Bij het scannen naar een PS4 zal de Vita eerst zoeken in het lokale netwerk. Indien hij daar geen PS4 vindt, zal hij op het internet een een bekende PS4 zoeken. Hiervoor moet je op voorhand wel eerst je Vita en PS4 syncen.

Dit filmpje toont het, iemand die via 4G verbinding maakt met z'n PS4:

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, vandaag bij Sony geweest voor persevent, via 4G is mogelijk! :)

16. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wlan op een ander netwerk niet dan?

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm dat ziet er toch een soortvan speelbaar uit, iig kun je de tragere rpg/puzzle games erop spelen en in MMOs ff je dailies doen/craften/auction house.

Dat sowieso, het ging erom of 4G het trok, blijkbaar wel dus.

Al zit ie wel in hartje Manhattan, zal hier in de polder wel een stuk hogere ping hebben

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Crap, ik dacht heel even dat Guild Wars 2 naar de PS4 kwam. :+ Je zult het zeker over TES Online hebben? :p

19. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nice

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Waarom koop je geen Nvidia shield? :+ Kan je Guild Wars 2 als nog op een handheld spelen.

Deel Deze Pagina