Frankrijk en Duitsland maar laten we elkaar lekker de nieuwe console op de launchdag gunnen. Al komt de Xbox 1 net een weekje eerder uit \o/
Niet alles draait ook op 1080p toch? Sommige zijn ook upscale dacht ik best jammer voor zon krachtige console
Tsja, third party ;-) De first party games van Sony gaan de Ms exclusives omver blazen... Dat doen ze al jaren.
Daarom wachten we maar al te graag op bijvoorbeeld de nieuwe Uncharted. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan volgende week vrijdag. Ik ga ook gelijk die streaming functie testen met wat BF 4 en FIFA 14.
Driveclub toch ook of is dat alweer veranderd? Ben wel benieuwd naar nieuwe ip's van Sony als er dit keer wat tussen zit voor mij komt er ook een PS4 in huis.
Maaruh, de 29e hebben jullie helemaal geen tijd om de PS4 te unboxen. Super Mario 3D World ligt dan op de mat!
Haha, Nice, al kunnen de ps4 mensen over 11 dagen los, dus dat kort ook lekker in. Nieuwe consoles zijn sowieso tof, ps4 of xb1!
Door al het nextgen geweld raakt deze topper ondergesneeuwd! Echt een musthave voor de Wii U bezitter. Vanwege nextgen pik ik de game pas in januari op. Anders heb ik echt te veel liggen haha!