Op de x360 ook die geluidsbug, tenminste als we over dezelfde geluisbug praten. Op de x360 hoor je de eerste 10/15 seconden geen geluid als je gelijk in een tank/IFV stapt en aanrijdt. Hier heeft Engineer 460k XP en Recon 35k XP, de andere classes hebben nog 0 XP.
Misschien een rare vraag, maar om gebruik te maken van de commander app heb ik dan alleen de game nodig? Of ook de console?
ik denk dat je Origin account een BF4 activatie nodig heeft , dus alleen het spel is voldoende alleen misschien dat je hem 1x in een console moet stoppen zodat Battlelog/Origin weet dat je het spel heb
Geen gun is OP. AEK is een stuk minder dan in BF3. Hij is nu alleen echt goed voor dichtbij. Goede allround wapens. Zijn alle ACE wapens, M416, AK5C en de SG553.
Heb alleen de beta gespeeld. De barett sniper (M107A1) was daarin wel ziek. Alles boven de waiste was 1HK.
Dat is een pickup wapen geen standaard gun. Alles met dat ding is 1 shot zelfs als je hem in de teen raakt.
Ik had je een friend request gestuurd maar nu zie ik hem niet meer staan, Voeg mij anders maar toe schil1