Ja hij is moeilijker want die ene nieuwe enemy maakt geen geintjes. Maaaar met die mecs die je zelf kan maken kan het ook weer makkelijker zijn
Ik ook hoor. Veels te laat alien gevangen. Te laat satellieten. Heb het mezelf erg moeilijk gemaakt dit keer
Ik heb gisteravond een verzendbevestiging gekregen van all4games, hopelijk ligt hij vanavond te wachten
Yay. Niet lezen als je compleet verrast wilt worden Spoiler base defense mission Zonde dat jullie deze laten liggen/uitstellen
Zeer toffe uitbreiding inderdaad. Heb hem op de PC gekocht, blijft een heerlijk spel. Classic difficulty en Ironman. Dat wordt weer een paar keer opnieuw beginnen .
Het punt voor mij is vooral dat je niet van je pad kan afwijken. Je hebt geen vrijheid voor mijn gevoel, kan niet uitstellen en als je iets mist kun je al missies voor het einde naar de klote gaan. Het langste wat ik het volgehouden heb was wel boven de honderd dagen, maar nog ruim onder het wereldwijd gemiddelde. Ik heb wel een paar tips die me verder geholpen hebben, maar het is juist mijn enthousiasme dat mijn hele game verkloot. Ik wil teveel, of juist te weinig en laat me misschien wel teveel in de game opzuigen zonder aandacht aan tactiek te besteden bijvoorbeeld. Ik zou hem zeer graag nog eens willen proberen, maar dan zo makkelijk als maar kan. Sorry, maar het lukt me anders gewoon niet en dat blijf ik eeuwig zonder vinden van deze game.
Inmiddels uitgespeeld. Werd best easy later. Had iets van 18 colonels. Die mec troeper maakt het makkelijk en die genetic dingen ook wel. Alsnog zou ik de game aanraden. Misschien kan je het nu wel yellow
Mijn game gaat echt super op het moment nog (op pc) weer opnieuw begonnen nu ik het spel in spaans heb. Helaas alleen de vriendin van beste maat verloren in laatste missie door een stomme fout. Verder in maand 2 komen er al drie satelietten bij in de lucht dus dat pakt financieel goed uit, slingshot dlc eerste missie is zeer handig easy captures en kills plus daarna labs en workshops beschikbaar dus kan de paar missies ervoor telkens voor de $200 gaan.
Enemy Within gekocht op Live voor maar 19,99. 50% korting omdat 2K een paar belachelijk goede deals nu heeft in acties op live. Straks maar even proberen denk ik. Sleeping Dogs is ook gratis te downloaden.