Ja, is ook zo hoor. Gears is gewoon dood, maar toch ben ik benieuwd. Al zal ik het niet blindelings kopen en eerst reviews afwachten. Dat geldt ook voor Halo 5 trouwens, want voor mij is een MP zeer belangrijk en ik hoop dat 343 toch wel wakker is geworden na Halo 4.
Je kunt er ook een BluRay film in stoppen en daar naar kijken. Zal me geen zak uitmaken hoe mooi een game is. Zodra de gameplay zuigt, zuigt degame ook. Voor mij precies andersom. Hou eigenlijk helemaal niet van race games, maar als het een beetje realistisch is wil ik het nog wel spelen. Echter zal ik ze nooit op de release of full price kopen.
Same here....enige echt goede MS exclusive voor mij. Dat gaat niet meer gebeuren. EA weet je. Dragon Age is de eerste volgende en die komt ook op PS4.
Dat is al de tweede keer dat je dat zegt maar het is gewoon niet waar BF4 staat op een 87 op Metacritic en Rivals is sinds gister alweer een puntje gezakt naar 84 BF4 is volgens mij nog steeds de hoogst scorende PS4 game
gisteren zei ik dat het de best scorende was, het is dus de 3e.... Maar NBA telt niet mee in Europa, dus de 2e...omdat ik gewoon toch een beetje gelijk wil hebben.
82 op metacritic voor de ps4. Dus ja niet verkeerd maar ik zal die na deel III waar ik na de tutorial steeds bijna in slaap viel niet zo snel halen
Ik kan me herinneren dat veel digitale games van Sony waren uitgesteld. Maar in alle eerlijkheid koop ik niet een next-gen console voor de indie games, dat zijn leuke extra's.
Denk niet dat dat de discussie is, ging erom dat er werd gesuggereerd dat PS4 geen games had. Zoals je ziet zijn dat er genoeg.
Hiermee ben ik eens! Liever een game met mindere graphics met geweldige gameplay, dan een game met ultra mooie graphics en slechte gameplay.
Ja, maar liever een game met geweldige gameplay EN geweldige graphics, dan een game met geweldige gameplay dat er matig uitziet. Ze zijn trouwens in die game comparison Angry Birds vergeten
Ja, de gameplay is belangrijker. Echter als je een nieuwe console koopt, dan wil je ook graag de grafische kracht zien. Bij veel Xbox One games (Crimson Dragon, Powerstar Golf, Dead Rising 3, Lococycle) heb ik gewoon het idee naar Xbox 360 games te kijken. Dat zijn het ook wel, maar ze hebben er niets aan gedaan om er een next-gen sausje overheen te gooien. Ja, Dead Rising 3 heeft veel zombies. Maar oude games als Kameo, Heavenly Sword en Ninety Nine Nights wisten ook honderden characters op je scherm te toveren. Ryse daarentegen, dat is een waar genot voor het oog. Dat is de grafische pracht en praal die je van next-gen verwacht.
Ben nou toch wel benieuwd wanneer MS de releasedatum voor Nederland gaat aankondigen. Hopelijk doen ze dat nog voor het eind van het jaar, maar ik denk het niet.