Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geen idee maar dit kan geen weken duren lijkt me..

want CQ is DE game mode in BF

Dit is alsof CoD zou launchen zonder werkende team deathmatch.

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  2. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Terecht (Fanboy speaking :p). CoD heeft gewoon een heerlijke gameplay waar je van kan houden of niet.

Ik ben er denk ik wel uit welke games ik ga halen.
    - Cod: Ghosts (gameplay)
    - Killzone (graphics)
    - Need For Speed: Rivals (om ff wat anders te doen dan knallen)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    BF4
    NFS Rivals.
    Knack :+

HET LUKT ME NIET OM KNACK TE LATEN VALLEN.
    Wat is overigens de Conquest mode? Is dat met die vlaggetjes capturen wat ik in BF1942 altijd speelde?

Heeft BF eigenlijk FFA? :+

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja en Nee

Dit zijn de gamemodes

http://blogs.battlefield.com/2013/09/road-to-bf4-game-modes/

Dus er zijn wel kleinere modes zonder voertuigen die meer op kills gericht zijn maar de main modes zijn Conquest en Rush

Al schijnen er ook wat mappen tussen te zitten die erg goed zijn voor de nieuwe Obliteration gamemode

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Stupid cod. Liever proberen devs deze generatie niet weer het cod publiek aan te spreken door core games casual te maken.

6. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Gewoon gaan voor:

Killzone Shadow Fall
    Battlefield 4
    Need For Speed Rivals

:)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Deze generatie wordt alles Persona. CoD is zooo last gen.
    Obliteration klinkt goed voor als je in Conquest altijd moeite hebt vijanden te vinden. :p Gezien er maar 1 bom is en iedereen natuurlijk daarnaartoe gaat. Eventjes stoom afblazen. :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met 64 man CQ heb je geen probleem om vijanden te vinden. ;)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar ga ik problemen hebben vijanden te vinden wat geen snipers zijn? Hm?! :+ (ok, vergeten dat het op consoles nu ook 64 man is :p)

Toch klinkt Obliteration wel lekker.
    Grifball. Maar dan wat minder awesome. :cool:

edit:
    2 shooters, exclusief het PS+ aanbod? Is voor mij wat overkill.
    En ik wil maar 2 games. :+

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  10. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Snap het Knack-probleem niet zo, het is geen TOP titel misschien, maar biedt wat evenwicht t.o.v. een shooter als Killzone toch?

Ik heb straks Killzone + Knack en hou dat zeker zo (zijn sowieso al verzonden vanuit Canada, ik zou voor Knack niet de 65-70 euro uitgeven trouwens, de 49,- bij videogamesplus.ca vind ik prima).

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Van wat ik begrijp vinden de meeste mensen die het spelen itt de reviews het wel gewoon leuk. Maar het blijft wat een gok. En aangezien de Sony games allemaal duurder zijn dan de rest... (het goedkoopste is €62 incl. Is wel bij een shop van een XBW-er... psst! geef me eens wat korting!)

Je wilt iig dat je eerste games bij de splinternieuwe next-gen console gewoon de 'perfecte' keuze zijn. :p Om al gelijk de eerste dag te zitten met een game wat misschien tegenvalt is wat lullig. Vooral met de prijzen wat je nu betaald.

Nog lulliger zou zijn als de PS4 helemaal niet werkt, maar goed dat is een ander probleem. :+

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op Twitch al genoeg van Knack gezien om te zeggen dat het een eentonige, ongeïnspireerde game is. Ik snap echt niet waarom iemand dit voor het volle pond zou willen halen. Gisteren Kameo weer opgestart, dat ziet er 10.000 keer leuker uit dan Knack.

Als je een shooter wilt die lang meegaat, dan moet je Battlefield 4 kiezen. Bij Killzone heb ik serieus mijn twijfels. SP en MP zijn vermakelijk, maar top is het zeker niet.

Zelf vind ik de launch line-up zeer zwak, dus ik vind het al moeilijk om 2 titels eruit te pikken. Maar ter variatie kan je denken aan een Need for Speed of NBA 2K14.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Knack blijft gewoon interessant omdat het een break is van alle sequels. Een kleurrijke platformer/brawler. Hoe leuk NFS, BF4 etc me ook lijken, het is more of the same. Knack is... uniek. Maar wel een unieke game wat blijkbaar 'love it or hate it' is.
    Cerny, je had beter je best moeten doen! :+

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Maar het is wel zonde om 65 euro te betalen voor een spel dat na 10 uur in de kast verdwijnt. Je kan Knack kopen, in een dag uitspelen en weer doorverkopen/ruilen voor een ander spel.

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Of wachten totdat het een ps plus titel wordt...

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Kwam er pas geleden hier achter dat het een minimale score nodig had voor PS plus:+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon BF4 halen. :+

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Je krijgt al genoeg leuke kleurrijke frutsel games als indie game toch

ik zou echt geen 65 euro uit gaan geven aan een game die minder inhoud lijkt te hebben dan de gemiddelde arcade game

Het is niet alsof je niks te spelen overhoud in de eerste weken als je hem laat liggen

en het lijkt me ook nog eens kandidaat nr 1 om de eerste retail game te worden die ze weg geven op +

Koop dan gewoon een pre-order voor 2nd Son en vermaakt je tot die tijd met BF4 en de F2P games

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je maakt het jezelf moeilijk door maar aan Knack vast te houden maar er ondertussen wel de hele tijd over te mekkeren :+

Stel nou dat het stiekem best een aardige game is, dan koop je hem toch over een paar maanden als de prijzen wat normaler zijn.

65 euro is gewoon teveel geld voor iets wat niet gegarandeerd een leuke game is

Deel Deze Pagina