Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar wil je over bellen?
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik wil even zekerheid hebben over of het goed is doorgekomen dat ik een andere creditcard nu heb gebruikt om die xbox one mee te betalen en dat ze ook inderdaad die creditcard gebruiken en niet die het niet doet. Leis, ik ben benieuwd wat er bij jou staat bij microsoft.de en dan bij kaufverlauf en dan linksonder bij status, daar staat bij mij nog altijd "Bestellung wird bearbeitet" terwijl er bij andere een andere staat. Daarom vertrouw ik het niet helemaal
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Rechnungsadresse:Niederlande
    Lieferadresse:
    Kaufdatum:16.08.2013
    Kaufnummer:
    Gesamtpreis:499,99 €
    Status:Bestellung wird bearbeitet

    Gekaufte Artikel: [​IMG]
    Xbox ONE Day One Preis: 499,99 € inkl. MwSt.
    Menge: 1
    Status: Wird bearbeitet
    Versenden Vorbestellung Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Bij mij staat er rechts:

    Preis: 499,99 € inkl. MwSt.
    Menge: 1
    Status: BackOrdered
    Versenden
    Vorbestellung Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten.


    Wat is het verstandigst om even te doen? Waarom staat er backOrdered bij mij :mad:

    Kan het kwaad om even naar de nederlandse microsoft te bellen ?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Bel jij even naar Microsoft store als je wilt? Ik heb al 7x er naar toe gebeld ongeveer. :+ Kan je dan ook laten weten, wat je precies te horen hebt gekregen over de status?
    Kan geen kwaad om MS Store NL te bellen, inmiddels verzend MS DE Store ook naar Nederland *Met uitzondering. *
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  6. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hetzelfde. Wellicht komt het omdat we na een bepaalde datum hebben besteld. Dan zou het wel netjes zijn als ze tekst erbij hadden gezet dat je 'm niet op Day One krijgt.
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb gebeld met de nederlandse microsoft en ze kunnen het niet nakijken. Ik moet maar met de duitse xbox klantenservice bellen. Ik kan helemaal geen duits dus dat gaat em niet worden. Hij begon ook meteen over te praten dat hij niet wordt ondersteund enzo en ook met de garantie dat het niet valt in de garantie in nederland. Wat moet ik hier nou weer mee
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wanneer heb jij em besteld dan? Ik was zeker weten op tijd met bestellen , 22 augustus 2013. maar ik had gister natuurlijk het probleem dat mijn eerste betaling niet was gelukt dat ik een mailtje had gekregen en dat ik mijn betaling moest updaten en toen heb ik een nieuwe creditcard gebruikt. Misschien dat het daarom nog niet is geupdate
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  9. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    26 augustus.
     
  10. Daverman

    Daverman New Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Duitsland ( met Skype ) bellen en vragen naar Engels sprekende medewerker.
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik krijg die chatscherm niet in beeld op microsoft.de , is dat er uberhaubt nog wel? Microsoft Nederland die wilt ons niet helpen in ieder geval.
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoe moet ik dat dan doen? Moet je mij even uitleggen
     
  13. Daverman

    Daverman New Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog geen Skype hebt even installeren. En account aanmaken. Dan kan je bellen naar +4908008088014 ;)
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Krijg ik zeker nog eerst een menuutje te horen zeker in het duits. wat moet ik dan kiezen of heb je dat menuutje niet?
     
  15. Daverman

    Daverman New Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet altijd. Maar als je hem wel krijgt weet ik even niet wat je moet kiezen zo uit mijn hoofd. Maar geloof dat het redelijk duidelijk is. Mijn Duits is ook slecht maar ging prima.
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Klopt het dat je skype tegoed moet kopen ? Ik kan niet bellen met skype dus.

    Kan ik niet gewoon met mijn huistelefoon bellen naar duitsland? ik kan gratis bellen naar het buitenland met mijn upc abonnement. Moet ik dan ook +49 draaien daarvoor?
     
  17. Daverman

    Daverman New Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb ook geen tegoed. En kon gewoon bellen.

    En vanaf je huis moet je idd +49 doen. Weet alleen niet of dat werkt naar een Duits 0800 nr.
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoe heb jij het dan gedaan met skype want bij mij lukt het niet :mad:. Hij vraagt om tegoed. Waar heb jij het dan precies ingevuld bij skype? Met het huistelefoon lukt het dus ook niet :mad: Nou dan weet ik het ook niet meer , goffer
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  19. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Chatlog met MS.de
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  20. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    hier wordt ik blij van \o/:thumbs:\o/
     

Deel Deze Pagina