Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het is ook de manier waarop je het brengt, veel mensen willen gewoon genieten van hun next-gen console. Voor flame-wars of wat dan ook, dan heb je hier gewoon niks te zoeken.

Ms heeft Fable / Halo / Blacktusk game / Sunset Overdrive en Quantum Break zowieso al aangekondigd en die zijn allemaal exclusief, allemaal titels waar ik wel interesse in heb. Ben voor de Ps4 vooral benieuwd naar de Order.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nu al Super Mario 3D World reviews??:eek:

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, hij zei toch next-gen :+

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat blijft zo flauw, grappig en waar 8)

Maar ik kan me herinneren dat we vandaag inderdaad Super Mario World krijgen ;).

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt he...ik zat ook even naar die reactie te kijken van....=(

Het kan misschien lijken dat de game niet heel erg leuk zal zijn, maar hij heeft het niet eens gespeeld of een review gelezen ervan. En dan al met echte zekerheid zeggen dat het geen goede game is.

Super Mario 3D World gaat ongetwijfeld veel platforming fun brengen, meer dan Knack, ahahahaaa...nah geintje. Maar ik zie liever toch echt een proper 3D Mario zoals 64, Sunshine en Galaxy.

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Nee aleen moderators mogen trollen hier dat weet je toch...

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Zag net een trailer van Kingdom Under Fire II hehe, die game laat ook op zich wachten. Nu komt hij inplaats van op de PS3 en PC op de PS4 en PC. Het ziet er nog steeds gaaf uit, maar toch minder indrukwekkend als al die jaren terug.

[yt]Ioih_MtSw0g[/yt]

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blacktusk game / Sunset Overdrive en Quantum Break.

Daar wil ik zo graag meer over weten, jammer dat het allemaal zo vaag is gebleven tot nu toe, snap de focus op de launch titels wel, maar de launch titels van de Xbox doen mij niks, en bovenstaande games kunnen zo vet worden.

Hoop dan maar met de VGX awards dit jaar wat meer trailers/info.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ken Black Tusk niet, wat maakten die voorheen voor games?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hele nieuwe studio volgens mij.

Daarnaast is deze er ook nog.
    Microsoft Studios Victoria – Untitled Core Project

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm, maar we weten ook niet wie er in zitten? Zittgen geen ex-bungie of ex-realtime worlds ofzo tussen?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weten we niet idd. Eerst was Vancouver een ondersteunende studio zeg maar. Nu zijn ze dus een "echte" studio geworden. Tsja alleen weten we niet wie er allemaal werken en wie ze aangenomen hebben. :)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien donderdag bij die Xbox One launch celebration. Maar ik betwijfel of we wel verrassingsaankondigen of trailers gaan krijgen. Het is niet zoals vorige week dat het gehost wordt door Keigley.

Die Black Tusk teaser tijdens E3 deed me echt even aan Splinter Cell denken.

Had het gisteren al gepost geloof ik, maar EDGE zegt wanneer je de day one patch download voor DR3, heb je een constante steady 30fps.

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  14. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat het trouwens tegenwoordig met het community werk van Xbox?

Misschien komt het omdat ik vooral PS4 mensen volg, maar ik ken super veel leuke Sony personen op verschillende kanalen ( Shuhei Yoshida, Adam Boyes, Shane Bettenhausen, Shahid Kamal, Nick Suttner, zelfs Jack Tretton.

Van Xbox ken ik Phil Spencer?(geen leuk persoon vind ik) En Jeff Rubenstein is net van Sony naar MS gegaan, maar verder? Major Nelson is tegenwoordig niet zo sterk meer als vroeger naar mijn mening.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556

CoD en Assassins Creed IV is leverbaar bij nedgame :cool:

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    De "echte" next-gen is allemaal leuk en aardig. Maar het is ook een feit dat Super Mario 3D World met grootste waarschijnlijkheid de beste game gaat zijn van deze generatie consoles dit jaar. Dan speel ik liever een goede game als dat op een "current-gen" console dan een matige game als Ryse met supergraphics. :cool:

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar ik kan me nog herinneren dat jij diep teleurgesteld was in Mario 3D World in eerste instantie bij E3 Nintendo Direct. :D

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Haha, tsja ik ga nu niet 2 consoles aanschaffen ;). Super Mario 3D land was geniaal dus Super Mario 3D World zal vast en zeker ook een geweldige game zijn. (daarnaast HD mario! _O_, kleurtjes!)

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Wat ze daar lieten zien was ook enorm teleurstellend. Maar jullie hebben de game de rest van het jaar blijkbaar niet gevolgd. Wat ze in het begin lieten zien leek inderdaad een simpele kloon van Super Mario 3D Land, maar sindsdien blijkt de game zoveel (en dan bedoel ik echt veel) meer te zijn dan dat. Nintendo heeft de game gewoon weer dramatisch aangekondigd, net zoals ze toen de Wii U dramatisch hebben aangekondigd. Daar snapte ook niemand iets van.

Deel Deze Pagina