Yup. Tenminste, ik kan me niet herinneren dat ik verder iets hoorde van de Wii U. De enige keer ooit dat ik verder nog iets hoorde over een levering was met een Harry Potter boek.
Ahaa oke, ze mogen gewoon nergens valse beloften doen, dat is een beetje het motto dus? Oke, dan ga ik er gewoon vanuit dat ik em krijg. Stond er niet voor niks lijkt me. Zou anders wel heeeeel zonde zijn van mijn vrije week (of ik ga toch maar sociaal doen??? XD)
Als ik bij bol de vraag stel over levering, zegt ie gewoon de 29e. Dan bedoel ik online vragen stellen via die hulp ;-)
Klopt, was ik al van plan. Maar in de VS is hij nu ook overal uitverkocht, hoop er nog ergens één te scoren. Voordeel is dat Xbox One daar vrijdag ook uitkomt. TSA kan niet moeilijk doen, want het mag gewoon volgens de regels. Wel slecht dat retailers en Sony niet gewoon volledige openheid van zaken geven betreffende beschikbaarheid. Nu is er alleen maar onduidelijkheid.
29 Juli, denk dat Bigu zeer weinig aangeleverd krijgt. Maar me tweede controller en Killzone krijg ik wel.
Op 15 augustus, dus in principe zit ik net aan veilig, aangezien pre-orders na 15 augustus niet gegarandeerd zijn van een day-one PS4...
Damn dat is naar man, ik heb even mijn Amazon order gecheckt en ook ik heb hem op 15 Aug besteld. Gelukkig staat bij mij nog als leveringsdatum 30 Nov - 2 dec Ik hou mijn vingers crossed ;-)
Het is gewoon kut dat ik zo kort op die datum heb gepre-ordered. Nu zit ik toch in twijfel... Had ik hem nou maar gewoon gelijk gepre-ordered...
Dan zul je hem waarschijnlijk wel krijgen. Heb hem zelf op 25 augustus besteld dus zal 2de levering worden maar is natuurlijk nog niet definitief. Misschien dat ze toch meer consoles krijgen dan verwacht, dus ik blijf nog hopen. Morgen sollicitatiegesprek bij Mediamarkt dus dan ga ik maar eens wat eisen stellen.
Is er ergens nog een winkel o webshop waar ik hem optijd binnen kan krijgen? Maakt niet uit of ik wat meer betaal