Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen, ik heb met Credit Card Xbox One besteld bij amazon.fr maar moet ik het bedrag op mijn credit card hebben staan of hoef dat niet?

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Bij Amazon wordt het automatisch van je kaart afgeschreven, al heb ik geen idee hoe jouw CC werkt. Ik kan een bepaald bedrag per maand spenderen en that's it, dan wordt aan het einde van de maand dat geld wat ik gespendeerd heb van m'n rekening afgehaald.

3. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja zo werkt het bij mij dus ook, Thanks! :)

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Arg, ik moet er toch ook één hebben. Bij welke winkel kan ik er zaterdag / zondag eentje ophalen in Duitsland? :p

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het duurt vaak eventjes voordat je op je kaart ziet dat het geld van je kaart afgehaald is. Heb het gisteren gelukkig even kunnen testen en dat ging prima ;).

Ik denk dat de Media Markt een goeie keuze is, dan heb je geen Day One Edition maar wel een One.

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Hebben ze die nog op voorraad dan denk je? De website heeft het overal over 13 december, en om nou 2 uur voor niks te rijden..

7. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0
    jawel amazon.fr, hij had ze besteld op 18 augustus

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd een gok idd. Amazon.it heeft nog Day One en die heb je volgende week.

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Kan ook de Gamestop nog proberen. Via de website is de Cod bundel nog beschikbaar en de Day One editie.

http://www.gamestop.de/Xbox One

Ik zelf heb hem voorbesteld tijd geleden in Duisberg en kan hem zoiezo ophalen vrijdag om half 10 is de winkel open.

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Hopen dat microsoft.de morgen de orders gaat verwerken

11. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Staat er bij jou ook zo'n geel zandlopertje bij je status? M'n collega heeft ook z'n gegevens aangepast en er staat nu zo'n gele zandloper en ook geen min bedrag voor zijn 499,- (op billing info.)

12. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Geloof er niets van, of hij krijgt ze gewoon vrijdag binnen.

Meneer van amazon.fr zei dat ze alle bestellingen pas donderdag gaan opsturen en hij zei het maakt niets uit wanneer je hem hebt besteld als je hem maar voor 11 november hebt besteld krijg je hem vrijdag binnen als je "1 Day Delivery" optie hebt gekozen

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb geen zandloper daar staan. Geen idee wat dat betekend. Vanavond aan de chat gevraagd of het goed was bij mij en dat bleek zo te zijn. Kijk maar een paar berichten terug van mij met die chatlog

14. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaaaa, zou er iemand in dit forum bij willen houden waar er net over de grens nog Xbox ones te verkrijgen zijnnnnnnnnnnnnnn ? :)

Ik heb zondag eventueel pas tijd om te gaan.

Hmmm redelijk kansloos zie ik al, aangezien ze nog erg heilig zijn op zondag in Duitsland...

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Zandlopertje betekend; in behandeling. ;)

16. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    Aha, maar dat staat er al 2 dagen nu bij z'n creditcard gegevens... Tsjah het zal allemaal wel goed komen maar zie hier alleen maar groene vinkjes voorbij komen...

17. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb precies het zelfde. Geld word pas afgeschreven, wanneer de console verscheept word. Eerder niet.. Dat er bij iedereen groen vinkje staat zegt helemaal niets.

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Hebben meer mensen dan een zandlopertje staan? Waarom is dat bij mij dan niet of ben ik die stap al voorbij?

19. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    Het is meer een pending symbool ofzo... Waar bij iedereen een groen vinkje staat, staat bij hem een geel kruisje of zandlopertje...

20. Max_Payne

Max_Payne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hebben ze het er toch gisteren vanaf gehaald

Deel Deze Pagina