[Algemeen] Lego Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2012.

1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn inderdaad allemaal leuk, behalve die Star Wars games.

Ik heb in ieder geval die nieuwe Lego Marvel Super Heroes besteld, ben benieuwd. :)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Iemand al bezig met LEGO Marvel?
    Van de week meenemen, zin in. Zoveel personages, echt gruwelijk. :D

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb er héél veel zin in!
    Marvel heeft veel toffe karakters dus wordt leuk.

Ga de game echter kopen voor de PS4 dus moet nog effe wachten.
    Ik weet dat de PS4 versie waarschijnlijk niks beter is dan de current gen versies (graphics verwacht ik ook niet beter) maar dit wordt een game die ik nog veel co-op ga spelen met mijn dochter dus wil ik em per sé op next gen.:cool:

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem al een tijdje en het is een erg leuke game geworden. Mijn zoontje speelt niks anders meer, maar ja hij keek al super hero squad en Spiderman tekenfilms dus ook voor hem veel herkenbare helden en villians.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Toch maar halen ipv Xcom die Marvel shit. :9

Is te danken aan Thor en Loki. :cool:

6. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Kan iemand mij vertellen wat te doen met die gouden beelden in Marvel ??

En kan je Stan Lee altijd de eerste keer redden of moet je daar soms chars voor vrijspelen?

7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Gouden beelden, Lego blokjes etc. maak je stuk met een "vuur" character, bv. Human Torch.

Stan Lee kan je soms redden, maar vaak dien je te wachten totdat je Free Play hebt vrijgespeeld zodat je de goede characters bij je hebt.

8. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    thanks,.. daar schiet ik wat mee op :b:

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tip voor Lego games; gewoon eerst de story mode doorlopen, niet teveel aandacht besteden aan de secrets, die kun je makkelijker doen (en ook gegarandeerd, in de story heb je vaak het juiste karakter niet bij je) in free play.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit is standaard in Lego games, al vanaf de eerste Lego Star Wars. :thumbs:

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HULK SMASH!! Hij begint weer leuk, altijd wel even zoeken wat elke character kan. Ik heb de eerste 2 levels gespeeld nu, maar toch denk ik dat ik Batman2 leuker vond, lekker donker. Maar goed, misschien nog een beetje in het verhaal komen (vind niet alle personages leuk)

Oh en bah, die stemmen. Gebruik de originele of iets wat erop lijkt, of anders gewoon niets zoals in die andere lego games. (Volgens mij waren de laatste paar al met stemmen of niet :+) zit me echt een beetje te irriteren aan die stem van Iron Man, doe dan gewoon die sexy stem van Robert Downey Jr. <3

12. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Ik denk niet dat ze het budget hebben om de originele stemmen te gebruiken ;)

13. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lego: Combat Evolved. Ik zou het blind binnenhalen.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Naja, stem van Iron Man moet dacht ik gene zijn uit anime. Troy Baker zit erin, Nolan North en Agent Coulsen heeft volgens mij ook de stem van de acteur.

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee begrijpelijk, maar dat concept zonder stemmen was veel leuker en echt grappig. Nu heeft het ook meer een los verhaal (in tegenstelling van PotC, HP en LotR die natuurlijk gewoon zijn nagemaakt) en daardoor stemmen nodig, maar het klinkt gewoon niet.

Ik ken die super heroes overigens alleen van de films, dus misschien zijn het inderdaad wel de stemmen uit de tekenfilmseries. :p

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Volgt wel vooral veel qua setting en verhaal van The Avengers. Net samen in co-op tot Oscorp gekomen, gigantisch dik. Echt met een smile zitten spelen, voice acting is vooralsnog juist tof. Troy Baker als Loki. _O_

Zag dat je in de USA al de Thor DLC kunt kopen, hopelijk hier ook. Voor een paar € wil ik wel even wat levels doen in Asgard met Loki en Thor.

Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe goed is deze titel t.o.v. Lego Lord of the Rings? Qua cijfers zeg maar, want ik vond Lego LOTR toch echt de beste die ik tot nu toe gespeeld heb.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe een 7 tegenover een dikke 9 ofzo. :+ (ik vond LotR ook een van de beste, samen met HP)

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind Marvel tot nu toe een 9 en LotR een 7/8. Ligt meer aan wat je voorkeur heeft qua setting denk ik. Zijn beide zeer vermakelijke games.

Het verhaal vind ik wel heel herkenbaar, idd veel overeenkomsten met The Avengers maar ook genoeg herkenbare zaken uit andere series. De humor is ook dik in orde en ook hier wordt er in mijn ogen goed gebruikt gemaakt van zaken die de fans kennen uit de films,strips of cartoons.

@Fiasco: Als je met die DLC het Asgard pakket bedoelt, die kreeg ik gratis bij de game en dit betreft enkel 8 characters uit de nieuwe Thor film ( oa. Odin ). In dit pakket zitten dus geen levels of extra dingetjes, enkel characters.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.729
    Speciaal voor Yellow en andere LOTR fans:

Deel Deze Pagina