Ook de timing van release heeft gezorgd dat de 360 mijn main console was afgelopen gen iedereen had al een 360 en ik had daar al een hele friends list toen de PS3 uitkwam
Super! Dit ziet er zeker een heel stuk beter uit dan die op BF3, krijg gelijk weer zin om BF3 te spelen. Helaas heb ik hem verkocht… Metro en Grand Bazaar waren geweldig.
En ik maar denken, wat is die XB1 headset kwaliteit kut toen kwam de Ps4 headset. Misschien is een betere headset niet een zo'n overbodige luxe.
Prachtige review van Polygon: http://www.polygon.com/a/xbox-one-review#console Super tof, dat filmpje ook.
Bij de PS4 moet je sowieso een andere headset kopen, daar zit alleen zo'n wegwerp oortje bij wat je gratis krijgt als je gaat vliegen
Volgens mij heeft de kwaliteit niet alleen met de headset te maken. Op Xbox LIVE hadden ze toen de kwaliteit verbeterd.
Is er toch nog een keer een goede 3D platformer uitgekomen op een Xbox. Deze Mario game blijft er trouwens wel sexy uit zien.
Ik hou niet van oortjes, dus ik ga even kijken wat er zoal aan opties te koop zijn wil best wat extra betalen voor een goede degelijke headset