Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Hopelijk is er snel een guide beschikbaar hier of op tweakers. Want ik wil niet 3 maanden vast zitten aan een verkeerde locale of waardoor ik niet met mijn 360 meer op Live kan. :)
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Moet je dat switchen van local nou doen via die link op internet op xbox.com website. Via de console gaat dat toch niet
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja precies,want ik wil wel de goede locale kiezen en gewoon op xbox live kunnen en aankopen kunnen doen op de marketplace met microsoft points of via paypal ofzo
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Nu lees ik continu in dit topic dat men MS belt/chat/emailt.... Waarom word deze vraag niet aan hen voorgelegd?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik wil het wel gaan vragen maar ik denk dat ik weer heel de dag aan het kloten ben om te chat te pakken te krijgen. probeer het zometeen wel even of dat ik kan chatten en vraag het gelijk aan ze dat ik uit Nederland kom en welke regio ik dan het beste kan kiezen als ik ook aankopen wil doen op de marketplace met microsoft punten

    Misschien kunnen jullie ook even proberen de chat te bereiken en het proberen te vragen.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zal kijken of ik vanavond tijd heb. Belangrijkste is misschien wel wat je moet doen met je 360-instellingen. Niet vergeten te vragen dus voor diegenen die het proberen bij MS.
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja precies dat is ook een goeie. Ik ben ieder geval nu aan het proberen de chat te bereiken
     
  8. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie kunnen ook gewoon punten kopen op websites zoals cardcodes.com. Die punten zijn namelijk overal in de EU geldig en dan hoef je dus ook geen rekening te houden met euro's of ponden. Op die sites kan je namelijk wel van een CC gebruiken maken, zonder zorgen te maken dat die CC staat ingeschreven bij een des betreffend land. Met PayPal betalen kan bij de meeste van dat soort sites ook.

    Probleem opgelost.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Je bedoelt dat je gewoon microsoft punten kan kopen op een willekeurige site en die gewoon invoeren op je account zoals je normaal gesproken ook doet
     
  10. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes. De (giftcard) code krijg je naar jouw email gestuurd en moet je invoeren bij de Xbox One Market Place.
     
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Waarom niet je PayPal als betalings optie toevoegen?
    Ik doe op de 360 alles met PayPal betalen..


    Sent from beyond.
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
  13. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup. Hou er wel rekening mee dat je MS Points tot het einde van dit jaar kan gebruiken. Daarna komen ze te vervallen. Giftcards daar in tegen zijn gewoon bedragen in een bepaalde valuta. Als jouw lokale op Engeland staat, moet je gewoon een giftcard kopen in de Britse valuta.
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja dat klopt, dat is zo. en voor die giftcards kan ik het beste naar die site gaan die jij mij gaf www.cardcodes.com
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    MS heeft laatst toch via officiele kanalen laten weten dat Saldo/MS points NIET meegaan als je van regio switcht?! Daarom piesen een heleboel mensen die onlangs dachten goedkoop MSpoints in te kopen naast het potje. Die zijn hun MSpoints dus kwijt als ze voor de One gaan switchen.... Of is dat een heel andere discussie? :confused:
     
  16. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een hele discussie. In principe moet dat heel makkelijk op te lossen zijn, lijkt me. Simpelweg pas inwisselen zodra je de Xbox One hebt.
     
  17. Beumas

    Beumas New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Die site Cardcodes.com werkt niet bij mij, tenminste het is een lege pagina...
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    http://cardscodes.com/
     
  19. Beumas

    Beumas New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bij de vorige post was er een S vergeten vandaar dat ie het niet deed. :thumbs:
     
  20. Beumas

    Beumas New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dat op deze site Xbox Live Gold voor 12 maanden slechts 34,99 kost? Als je gewoon verlengd via de Xbox kost het 59,99 =(
     

Deel Deze Pagina