Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95

    Bovenstaande punten zouden mij het meest storen. Deze vind ik toch verbazingwekkend slecht dat het niet goed is doorgetest. Het lijkt alsof het nog in een beta fase zit, terwijl er wel keihard geld voor neergetikt moet worden.

    Ik vind Kinect in potentie een mooi iets, maar zolang het niet vloeiend werkt en niet sneller zal gaan dan een standaard controller zal ik er niet snel gebruik van maken.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat we nog veel updates met krijgen mbt de kinect, nu gaan ze alles in actie zien op een grote schaal.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En iedereen moet er aan wennen.
    Ik ga het wel gebruiken voor me Xbox aan te zetten en game video's op te slaan. :)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is mijn insteek ook.

    Xbox On! > ga daarna m'n controller zoeken :+
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ga het gewoon gecombineerd gebruiken. Als ik in een menu wil scrollen gebruik ik gewoon een controller omdat dat 1 handeling is. Maar een video clip opnemen is met een controller meerdere handelingen en met kinect slechts 1. Dus in de komende weken leer je vanzelf welke methodes voor welke handeling sneller is en gebruik je per ding de snelste methode.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als je niets wilt kopen in de komende maanden op de marktetplace alleen FIFA14 downloaden met de redeem code, dan kun je toch het beste de console op UK zetten? En in maart omswitchen naar NL?

    Mocht je wel iets willen kopen dan is het best om als land Ierland in te stellen en verband met euro betalingen. Hoe zit het dan als je iets koop in de Ierse marketplace en later naar NL switcht werkt alles dan nog gewoon. Hiermee bedoel ik de content die je in Ierse marketplace hebt gekocht?
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Die vraag heb ik dus ook. Ik wil zowiezo wel aankopen doen op de marketplace want ik wil in Fifa 14 nog wel Fifa points kunnen kopen. Wat ik al aangaf in een ander topic is dat ik nu niet weet op welke regio ik het moet zetten. Misschien dat iemand het kan vragen aan microsoft.de aan de chat. Ik ben aan het proberen om de chat te pakken te krijgen maar dat wil nog niet lukken. Ook vraag ik me af of je al iets moet veranderen op je xbox360 of dat het allemaal kan wanneer je de xbox one voor de eerste keer opstart
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Waar besteld?

    Vraag ik me dus ook af. Denk dat ik em maar op IErland ga zetten, die heeft neem ik aan dezelfde MP als de UK. Maar wel euros.

    Overigens steeds meer spijt dat ik geen PS4 heb gepreordered ipv een One. Nu alle reviews online komen blijkt toch wel wat ik dacht. De PS4 is gewoon het betere apparaat voor core gamers ...

    Hopelijk kan ik snel ergens een bundel bemachtigen als die uit is ...
     
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik wil nog steeds een sluitend antwoord of de redeemcode uit het land waar je de console vandaan hebt moet corresponderen met de marketplace locatie. Ik heb een Duitse One met Fifa 14 namelijk. Denk dat ik vanaf vrijdag maar goed de filmpjes en infostroom moet gaan bijhouden
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Beter apparaat voor de core gamers?? Xbox is voor core gamers, en kan als je daar gebruik van wilt maken nog veel meer, mooie combi toch?
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet deze discussie weer...
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik denk dat die fifa 14 code toch overal moet gaan werken. Althans dat hoop ik wel als ik mijn regio op Ierland of UK heb gezet. Zal je zien dat die code dalijk niet werkt.
     
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Dat hoop ik dus ook :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Forza 5

    Polygon - 9/10
    GamesRadar - 4 stars
    Digital Spy - 4 stars
    Eurogamer - 7/10
    Joystiq - 4 stars
    GameSpot - 9/10
    IGN - 8.8/10
    Destructoid - 9/10
    Rev3/Sessler - 5/5
    Escapist - 3.5/5
    EGM - 6.5/10
    USGamer - 4.5/5
    GameReactor UK - 9/10
    CVG: 7/10
    VideoGamer: 9/10
    OXM UK: 8/10
    Eurogamer Germany: 10/10
    Game Informer 8.75/10
     
  15. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    6.5/10 WTF


    Sent from beyond.
     
  16. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    zelfde vraag hier!! ik zou niet weten welk land te nemen er word hier gezegd UK of Ierland, uit hoofdzaak pond of euro!
    ik vraag me dan ook af als ik b.v killer instinct koop of ik dat gewoon kan meenemen als ik hem terug naar NL overschakel!

    wat de 360 betreft vrees ik: als je uw accound veranderd b.v naar UK met je xbox one dat je niet meer aan je 360 DLC van NL gaat geraken of je moet het gewoon weer kunnen pakken uit b.v UK store!

    het lijkt me nu wel een soepje te worden, er moet toch iemand zijn die ons deftig kan te woord staan, bv iemand van MS NL ? ze maken ons wijs dat importeren geen probleem is, maar ze geven geen zak uitleg! eigenlijk wel een beetje schandalig! zelf ik als xbox fan begin te twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt om een one te kopen
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Misschien kan je ook proberen de chat te bereiken op microsoft.de of inderdaad even ms.nl bellen. Ik wil het ook heel weten hoe dat nou zit met de content. We hebben nog geen duidelijk antwoord gekregen
     
  18. jelledewit92

    jelledewit92 New Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Die code van FIFA14 zal gewoon werken denk ik. Het is toch een regio vrije console?
     
  19. mckeesju

    mckeesju New Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er ook vanuit dat die code werkt. Ze geven namelijk in heel Europa FIFA weg dus ik geloof niet dat de codes regio gebonden zijn. Over de andere downloads is MS al duidelijk geweest: DLC moet je niet kopen, het kan namelijk zijn dat het niet werkt. Met games als KI en Crimson Dragon kan je dit wel doen omdat ze altijd van jou blijven. Tenzij je ze een keer verwijderd als je weer van regio veranderd hebt, dan zul je ze opnieuw moeten aanschaffen.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe DLC is tegenwoordig al een tijdje ook regio vrij. :)
     

Deel Deze Pagina