Als er toevallig een gameshop in de buurt bij jou is, kan je daar ook ff kijken. Want marktplaats is miss wat lastiger voor je om te regelen, omdat je zelf nog geen geld kan overmaken vermoed ik Misschien ka nhet ook bij de bartsmit of iets dergelijks. Kijk anders hier ff. http://www.xbox360gameskopen.nl/nl/...on.html?utm_medium=cpc&utm_source=marktplaats
Haha oke, morgen weet ik niet of ik er ben, moet ik even kijken. Heb sowieso geen need for speed haha.
Bij mij weet ik eigenlijk niet... nooit op die stats gelet eigenlijk. Maar strength is bij mij ook wel echt laag.
Ga vanavond wel even gamen denk ik, maar weet nog niet of ik GTA ga spelen. Ben het een beetje beu denk ik :{. Er is zoveel te doen en ook weer niets... Heb niet geglitcht dus heb amper geld en voertuigen. Racen ben ik altijd al slecht in geweest, en zonder custom cars win je sowieso nooit. Daardoor level ik weer weinig, en heb ik niet eens een assault rifle (level 21 nu). Ook zeker niet het geduld om met iemand constant te racen en om de beurt te winnen oid... ben de game gewoon even beu denk ik. Zonde, want volgens mij heb ik in de Singeplayer ook nog lang niet alles gezien.
Avdp4nl ik geloof je niet, volgensmij was jij gewoon slap. Elke keer als ik je overreed ging je snel dood dus.
Maar ff serieus , jij zegt dat je dan nfs rival speelt maar morgen komt hij pas uit ... Secret Connections ?
Nee helaas... Alleen Black Ops 2. Heb een tijdje geleden 32 spellen verkocht die ik had verzameld omdat ik er toch niets meer mee deed.... En schijnbaar MW2 dus ook helaas.
Ik ga zo meteen LS onveilig maken, ben wel van plan om wat missies/races te doen anders kom ik nooit bij level 100.