[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Nee, direct bij eerste potje al.

2. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren heb ik de patch binnengehaald.

Online is de verbinding al heel wat beter (1vs1). Al merkte ik in sommige potjes toch nog steeds een bepaalde input lag.

Ook hebben we met wat pesholland leden de teamplay mode eens uitgeprobeerd.
    Qua verbinding viel het beter mee dan verwacht maar er waren toch momenten waarin de input lag duidelijk te merken was.

Als je de teamplay mode vergelijk met clubs van fifa, dan moet konami wel beseffen dat men nog een lange weg af te leggen heeft om hiermee te concurreren.
    Geen mogelijkheid tot teamplay competities of gemeenschappen onderling tegen elkaar.

Uiteindelijk speel je maar wat losse potjes puur voor het plezier.

Het veranderen van de camera moet wel aangepakt worden, maar dat hadden er al meerdere gemeld vermoed ik :)

Zeker geen negatief gevoel overgehouden aan deze update, maar wel nog een lange weg te gaan voor konami ifv PES2015

Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ook de patch binnengehaald en inmiddels al aardig wat gespeeld (PS:cool:, maar nog steeds niet geweldig.

- Nog steeds hiccups bij een rebound.
    - Nog steeds domme aannames wanneer je gewoon in 1 keer wil schieten, wanneer je de bal voor krijgt bij de goal.
    - Nog steeds gezeik met het switchen van mannetje dat je nodig hebt.
    - Nog steeds domme verdedigers die de bal dom over de eigen doellijn lopen.

Daarnaast een vrij treurige constatering dat je vrijwel iedere vrije trap kunt scoren door hem gewoon laag (over de grond dus) door de benen van het muurtje kunt schieten. In de training gaan ze er in ieder geval allemaal gewoon dwars doorheen en vliegt die bal 9 van de 10 keer de goal in. Zeer sneu. |:-

Deze week FIFA14 voor de PS4 halen en dan heb ik het wel gezien met PES2014. Ben er helemaal klaar mee. Dat terwijl ik de demo van 2014 goed vond. Wat een wan-product.

Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de demo ook écht goed. Maar op basis van voorgaande jaren durfde ik het toch niet aan, ik hoop op PES 2015 maar weer.

5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Absoluut NIET kopen, wat mij betreft. Ik heb er echt spijt van, en ik heb er maar 30 euro voor betaald.

De FIFA14 demo vond ik ook niet geweldig, dus heb die game ook nog niet gekocht (ik vind 13 nog steeds prima), maar ik ga die wel halen voor de PS4 waarschijnlijk (kost hier maar 40-42 euro (in Hong Kong).

Als je geen next-gen koopt, en bijvoorbeeld nog FIFA13 hebt, dan zou ik dit jaar geen nieuwe voetbalgame kopen.

6. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    haha, dit herken ik :) Lijn van de vrije trap mikken tussen de benen van een speler. naar beneden drukken met de stick en B volledig indrukken en inderdaad bijna altijd doelpunt. Offline werkt dit bijna altijd, online heb ik het nog niet geprobeerd.

Over de muur een vrije trap geven is trouwens ook te gemakkelijk...

7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Je hoeft volgens mij niet eens tussen de benen te mikken. Gaat er sowieso wel doorheen. Schietknop hoef je ook niet volledig in te drukken volgens mij. Niet speciaal gedaan ofzo gisteren.

De bal maakt gewoon geen contact met die benen. Heel soms redt de keeper de bal nog, maar meestal hoef je hem gewoon op de korte hoek te mikken (aangezien de keeper vaak in de verre hoek staat, geen idee waarom...). |:-

Echt zonde, en uberhaupt schandalig dat dit soort fouten erin kunnen zitten. Doen ze helemaal niet meer aan play-testing tegenwoordig!?

8. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vrees dat ik dezelfde mening deel, alleen ben ik zo dom geweest om fifa 14 te kopen voor PS3. Voor mij is er dit jaar geen waardige voetbalgame.

Spijtig... maar deze PES is frustrerend vanwege de fouten, terwijl PES vroeger frustrerend was omdat ik NOG niet goed genoeg was.. Nu heb ik het gevoel dat hij echt niet te beheersen valt vanwege de opstapeling van kleine foutjes.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Adam Bhatti ‏@Adam_Bhatti 21 november

Wide camera option for 11v11/team play being looked at, hoping for confirmed date soon. Thanks for your feedback and patience on this.

10. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is er eigenlijk nog de mogelijkheid om een speler diep te sturen? Ps3?

11. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn er negatieve geluiden zeg.

Ik heb mn plezier hervonden na de patch.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Is er een manier om de bal beter aan te nemen? Heb te vaak dat het lang duurt voordat ik kan versnellen of dat het ff duurt voordat in de bal onder controle heeft lijkt het wel.

13. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    In de loop snel meenemen de rechtjoystick de kant op houden die je hem mee neemt.

en gecontroleerd aannemen RT drukken net voordat je hem aanneemt.

14. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben heerlijk aan het spelen sinds de patch!

De competitie op Pesholland is ook nog nooit zo groot geweest. 4 divisies groot! Zo'n 32 man die zeer fanatiek aan het spelen is, echt geweldig.

Op de ps3 net zo'n succes

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hebben jullie nog online problemen?

16. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    Heeeeeeeel af en toe nog

Raar is dat er bij een knipperend verbindingsteken het spel af en toe hapert, maar geen heftige invloed heeft op de gameplay.

Maar soms zit er alsnog een button delay in zonder dat jet verbindingsteken aan staat. Ook is het raar dat als je in en live party zit, en iemand gaat erin of eruit, de gameplay dan ff hapert.

Vooral dat laatste vind ik heel apart.

Hiernaast kan er niemand anders bij mij thuis op internet, anders dan treedt er lag op. Desondanks mijn snelle verbinding.

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze pes ook op de nieuwe generatie verkrijgbaar?

Of is dat echt een seizoen wachten?

(Of wellicht komt er een wk versie, voor pes en of fifa?)

18. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Word wachten op PES 2015... Neem aan dat die wel 'next-gen' gaat. :)

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thanks.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou moe, da's dan wel slecht geprogrammeerd. Hoe vaak komt het wel voor dat er meerdere bewoners van één internet gebruik maken en dan zou het dus niet kunnen omdat de PES-speler lag krijgt.
    Ik ken geen ander spel waar dat zo is...

Deel Deze Pagina