Ja hoorde het van vele mensen op internet, Daarom toen niet besteld bij freerecordshop voor € 10 Nu kwam die voor 14 in de aanbieding en kon hem niet laten liggen dus besteld. Mocht die tegenvallen GM verkoopt hem nieuw voor 50 en geeft vast wel meer dan 14
Ja precies. Ik heb em nieuw gekocht en de season pass. Gelukkig mn geld terug verdiend met verkopen van codes
Hopelijk gaan ze met een nieuwe Gears of War helemaal terug naar de basis... Alleen dan hou ik nog hoop dat het goed komt met de serie.
Apart, toen het spel vorig jaar uit kwam vond ik er vrij weinig aan... Spel toen dan ook niet zelf gekocht maar later dat jaar alsnog aan mijn collectie kunnen toevoegen omdat het bij een 360-bundel zat. Maar nu ik weinig anders te spelen heb de game toch maar eens uit het plastic gehaald (had de game wel al gespeeld bij vrienden in co-op) en ik moet zeggen dat ik er momenteel erg veel plezier aan beleef. De gameplay van Gears of War verveeld nooit zullen we maar zeggen!
Sterker nog ik heb mijn 360 verkocht omdat ik een One heb, maar ik ga zo toch weer een tweedehands 360 kopen om lekker te Gearsen. Hoewel ik 3 beter vind dan Judgement ga ik ze toch beide halen. Dus wie zin heeft kan me toevoegen.
Deel 3 is zeker beter en bied ook meer mogelijkheden, maar qua gameplay blijft de hele serie tijdloos!
Aah, tnx for reminding... ik moet de Campaign nog een keertje uitspelen. MP en al die andere shit raak ik niet meer aan. Troep!
Je mist niks, ben halverwege gestopt omdat ik geen zin had. Wel vind ik Judgment qua sp beter dan deel 3.