Prisoners Holy Moly wat een film is dit zeg . Ik heb van het begin tot het eind genoten. Goed acteerwerk en de film kijkt ook lekker weg. Voor degene die van Crime/Drama/Thriller houdt is dit echt een aanrader Spoiler Ik vond alleen jammer dat de film abrupt stopt, zonder dat we weten of Keller Dover ( Hugh Jackman) nog gered word. 9,5/10
Serieus? Sure, Bryan Cranston was de persoon met de acteerprestaties maar Aaron Paul vulde Jesse toch prima in?
Ik vond ook Bryan Cranston totaal niet bijzonder, laat staan Aaron Paul. Maar ik besef me dat ik daarin vrijwel alleen sta. Ze zijn allebei wel gegroeid naarmate het einde naderde. Vooral Aaron Paul, maar dat was meer omdat die ook veel meer had goed te maken, zegmaar.
Hunger Games Catching Fire Zelfde als de eerste die ik zou zetten op een 7.5. Deze misschien iets lager 7.2 ofzo. Eindigt wel heeeeeeel Spoiler abrupt
Spoiler I know, maar is een aanzet tot deel III, dat hebben ze mij in de bioscoop verteld gisteravond. Film zelf vond ik wel beter dan het eerste deel, al vielen de toevalligheden iets meer op nu.
Spoiler Ik weet het niet, denk het niet, omdat dit heel anders eindigt dan deel I en de fans zullen dan wel snel meer willen.
Bij mij geen reacties, maar wel gasten die bijna spoilerden door te zeggen: O, weet al wie er dood gaan. En nog een man ook, vast een nicht.
Que? Eerste boek was eigenlijk het beste. Tweede was aardig maar derde was ronduit kut Vond de eerste film erg tof en hoor wel goede reacties over de tweede maar ben bang voor deel drie...
Volgende Hunger Games delen komen gewoon eind 2014 en 2015 uit. Valt reuze mee dus. Ik ga zondag hopelijk, ben benieuwd.
Ja, dat had ik ook gehoord. Alleen ook gehoord dat het nog niet helemaal zeker was. Ik hoop alleen wel, want misschien kunnen ze dan het boek makkelijker overtreffen. Ik hoorde namelijk ook dat de boeken minder worden naarmate je verder leest.
Ik denk dat je veel meer kunt met het verfilmen van het derde boek. Inderdaad de minste in de serie, maar imo meer omdat het er zo ontzettend veel gebeurd in dat boek. Als je zoiets uit kunt spreiden over 2 films, kunnen het veel betere films worden. Gister deel 2 in de IMAX gezien en hij was toch weer echt geweldig. Kan nu al niet wachten op de 3e (en 4e) film, die komt dus over een jaartje, ze waren al bezig met het filmen. @ de spoilers hierboven: Spoiler Abrupt is het einde wel, maar hij is echt precies hetzelfde als in het boek. En je had hem natuurlijk kunnen verwachten.
Children of men gezien. Leuke actie film over een toekomst waarin de mens onvruchtbaar is geworden, maar waar toch een vrouw zwanger weet te raken. De vrouw moet beschermd worden, maar wordt achterna gezeten door een groep die de baby voor eigen gewin wil gebruiken.