Die remakes van 'oude' maps zien er echt goed uit. Hopelijk doen ze nog Karkand, Azadi, Sharqi,... Azadi palace zou zo vet zijn met 64 man en nieuwe levolution. Veel AM/EG maps.
Toen ik dat water voor de eerste keer zag bij levelcap dacht ik dat ze iets gingen doen met elektriciteit zodat je er niet in kon/of zou kunnen aanraken. Was wel cool geweest.
Dan zou ik meteen Battlefield 2 weer gaan spelen, man kwaliteit van die game is niets vergeleken met huidige meuk.
Heel wat update's! Heb BF4 express niet gekocht op xbox 360. Hopelijk krijg ik maandag of dinsdag xbox one binnen. Game word waarschijnlijk zaterdag.
Ik heb een dringende vraag Stel ik haal de xbox one morgen in Duitsland (mediamarkt), en wil er dan ook bf4 bijkopen, is het dan waarschijnlijk zo dat het spel alleen Duits is en de mogelijkheid om het spel naar Engelse taal te zetten, onmogelijk?
Je kunt beter een versie uit de UK halen, gegarandeerd Engels en zoals GForce zegt, sowieso geen censuur.
Censuur heeft die niet dat weet ik zeker. BF3 versie was ook gewoon hetzelfde met bloed etc. Je kan in het menu wel de taal veranderen. Maar dat is alleen voice over. Rest van de game weet ik niet.