wat zullen die gaan kosten. Zou wel graag een paar NL legend willen hebben, maar me beste speler die ik heb op dit moment is sneijder, vdvaart en seedorf. Wil ook nog graag robben en van persie, maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Legends zullen zeker superduur zijn
Alle in 1x? Er zouden toch periodes komen waarin bijvoorbeeld alleen #1-10 in pakjes zaten en dan de periode erop weer alleen #10-20?
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/402629407665168384 twitter berichtje van EA, staat toch in dat ze alle 42 uitkomen
als ik in de web app wil zoeken naar wat dan ook krijg ik met alle zoekopties dit: free screen capture Is dit een tijdelijke bug? meer mensen last van? Uit en inloggen helpt niet :/
Ik heb sinds een tijdje last van vastlopers als de tegenstander ragequit. Ik kan dan niks meer doen, behalve naar het dashboard gaan en de game opnieuw opstarten. Iemand hier ook last van?
De legends zitten nu ook in de packs (de boer voor 2.5 miljoen) verkocht. Heb nog maar 600k over ik kan ook nooit is normaal met me Coins omgaan Denk dat ik al me Coins ga opmaken aan packs. De ps4 komt er ook aan dus dan heb ik toch niks meer aan de Coins.
Mensen die wat winst willen maken, koop nu zoveel consumables als je kan. De LW - LM zit nu 600/700 onder hun minimale prijs , RW- RM 300/400 net als CM - CAM. Je moet wel een paar daagjes wachten voor ze weer stijgen, weet niet wanneer de Legends uit de pakjes verdwijnen of de pakjes koopgekte stopt.
Legends blijven er altijd in als ik het goed begrepen heb. Legends zijn leuk denkt iedereen nu, maar het is een ramp voor mijn spelbeleving in UT... Ze hadden beter een aparte mode voor legends kunnen opzetten. Geen zin om Pele tegen te komen.. Maargoed ik heb binnenkort een ps4 dus geen last van dan.
Helemaal mee eens, maar dan ook met veel meer spelers. Hoe vet zou het zijn als je met Ajax '95 kan spelen
Legens kun je toch alleen maar in een aparte mode/leaderboard gebruiken en ze gaan inderdaad toch van tijd tot tijd uit pakjes en dan komen er weer andere Legends beschikbaar in de pakjes? Tenminste dat is mij altijd bijgebleven van de vele interviews en filmpjes van de laatste grote gamebeurs (weet niet of dat de E3 was of een andere).
Ze zijn allemaal al in pakjes te vinden, alleen zijn ze extreme rare. Er gaan geruchten rond dat ze Messi-rare zijn maar ik heb nog geen enkele Pele gezien... Zou me niet verbazen als de low rated Legends Messi-rare zijn.
??? je had de boer verkocht voor 2.5 en toen ben je weer verder packs gaan kopen ??? €250,- Ik heb wat gezocht en heb tot nu toe een van nisterooy gezien (6 miljoen) en 2 de boer (1.5)...
nee zag hem voorbij komen, was maar waar (wel verder gegaan met packs) heb nu nog 250k over vorige week nog 1.4 miljoen haha. maja bijna PS4 dan doe ik er toch niks meer mee die pele gaat 15 miljoen kosten denk ik