Xbox One audio vraag?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door coffac, 21 nov 2013.

1. coffac

coffac New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedenavond beste Xbox gebruikers. Ik ben op zoek naar een oplossing voor de audio output van de Xbox One.

Ik heb momenteel mijn Xbox 360 aangesloten op een HD computer monitor van Samsung. Tussen de monitor en mijn Xbox heb ik een HDMI kabel verbonden en gaat er nog een aparte kabel van mijn Xbox door naar mijn geluidsmixer, die weer aangesloten is op een stereo installatie.

Aangezien ik (als het goed is) vrijdag mijn Xbox One binnenkrijg, moet ik wat kabels gaan vervangen. De Xbox One heeft naast een HDMI uitgang, alleen nog maar een optische audio uitgang. Dit gaat voor mij dus problemen opleveren aangezien mijn mixer alleen tulpstekkers als audio in heeft.

Mijn vraag nu is, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het geluid van de Xbox One door kan sluizen naar mijn geluidsmixer?

Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Kun je niet van je TV de audio doorlussen. Ik heb ook PC Speakers met een jackplug. Ik ram de HDMI in mijn TV en dan van mjin TV audio uit naar mijn speakers. Kun je die nietmet je Tulip stekkertjes?

3. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat zijn HD computer monitor van Samsung geen geluidsbron heeft.

Mischien is dit wat?
    Kun je het geluid aftappen van de hdmi.

http://www.onlinekabelshop.nl/DLCK-62492.html?gclid=CI7n6YjR9LoCFcdZ3godYy8A9A

4. coffac

coffac New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb wel een jackplug in de monitor zitten, maar is dat kwalitatief niet een stuk minder dan reguliere tulpstekkers?

Wat betreft dat doorluskastje, moet ik effe nog wat beter naar kijken (lastig op mobiel). Wist tot op heden niet waar ik naar moest zoeken.

Ik heb daar dus 2 hdmi kabels voor nodig als ik het goed begrijp.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

5. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt twee hdmi kabels nodig..

Het geluid is ook anoloog, dus kan je beter gaan voor de jackmale in je jackplug met 2x RCA

http://www.onlinekabelshop.nl/BLIS5210.html?gclid=CMWJnvnV9LoCFQld3god1V8AvA

6. coffac

coffac New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het morgen eens rustig uitzoeken met de info die ik nu heb. Hartstikke bedankt!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

7. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Youre welcome:D

8. coffac

coffac New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren een mini jack naar RCA gehaald en net even uitgetest op m'n 360. Works like a charm. Nogmaals, thanks a bunch!

Deel Deze Pagina