Die dual laser had ik meteen gehaald toen ik er echt voor ging, meer geluk dan wijsheid maar ik was wel even blij dat ik die had gehaald
Halo 3 had de enige leuke MP achievements ooit. Totdat de DLC kwam, die waren niet leuk meer. Sarcasme of niet, ik doe gewoon net alsof je dat meende.
Tot nu toe heb ik in de multiplayer van Halo 3 het meeste tijd doorgebracht van alle multiplayer games dat ik tot nu toe heb gespeeld. De randomness was soms echt te gek, paar gekke dingen dat ik nog weet: - granaat richting fusion coils, huh splatter, er zit niet eens een vehicle in de map en ik zit niet in een vehicle Uit inspectie blijkt dat een cone richting iemand zijn harses ging. - sniper noscope 100% mis ricochet triple kill + suicidal - rocket wegslaan met hamer en tegenstander maakt 3 betrayels, met gevolg, hij wordt gekicked - Bij host migration sta je net op de spawnplaats van een wraith en killed by the guardians - Een rocket snipen waarbij je een headshot maakt maar hij net ervoor een suicidal maakt door de explosie. - Door een granaat word je anders in een gravity lift geplaatst, soms dat je het land net niet haalt. - Wapen sticken waarna iemand deze oppakt en wegspringt gaat alsnog dood omdat de sticky aan het wapen blijft - Ik gooi spike grenade, tegenstander ook een en in de lucht plakken deze aan elkaar, gevolg is dat we beide suicide maken.
Ach, klinkt wel tof eigenlijk. Ik verwacht tegenwoordig ook meer van m'n SP campaigns, dat een campaign meer doet dan alleen de MP introduceren en ook toffe unieke dingen doet.
Klinkt echt super lame. Gewoon omdat ik 343 niet vertrouw Dubbelgevoel over sprint. Heb het idee dat de game iets sneller speelt. Je kan makkelijker positioneren en je teammates helpen. Nadeel is dat de H3 maps niet voor sprint zijn gemaakt en de Reach en H4 maps gewoon slecht zijn.
There will be more weapons than in Halo 4... Halo 4 had al veel te veel (nietszeggende) wapens. Meer is niet beter! "Meer" is de makkelijkste en saaiste manier van sequels uitbrengen.
Ik vond de nieuwe wapens wel tof, maar ik miste de toffe maps die Halo: Reach wel had. Al vond ik de forerunner wapens best wel tof.
Destiny bedoel je? ze lopen het risico een beetje een 'me too' game te worden nu maar ben toch wel blij dat ze wat anders proberen. De echt vrije levels uit Halo 1 blijven imho toch de beste (Silent Cartographer en Assault on the control room) dus meer vrijheid juich ik toe dat meer wapens verhaal hoeft dan weer niet voor mijn part gaan we terug richting de bijna perfect gebalanceerde set van CE. Met OP pistol en al
Raar , want dit klink los van dat het niet squad based is ongeveer als wat Bungie nu ook aan het maken is