Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben altijd aan het backpacken, dus zal er nooit 1 meenemen.

Wat heeft high-tech met dit te maken? Wat voor een high-tech voordeel zit hier aan? Als ik een disc based game koop kan ik toch ook gewoon spelen? Waarom zal dat met de digitale versie niet kunnen?

Overigens is dit, nogmaals; als het waar is, in strijd met de Europese wet- en regelgeving.

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Eens met Kevf, ook al gaat het zeer waarschijnlijk niet voorkomen dat mijn PS4 zonder internet zit dan nog vind ik dat je het recht heb gewoon waar en wanneer te kunnen spelen zonder Internet verbinding.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wacht effe is het weer Mei? :+

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En heet de console nu playstation one? :9

Het werd gemeld in de videoreview van IGN. Ik zal morgen eens verder googlen.

5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben het roerend eens met Kevf en Dulle, het is gewoon afpakken van vrijheid van de consument, dat alleen maar ten goede komt van de uitgever of platform holder. Ik vind ook dat ik zelf moet kunnen bepalen wat ik doet mijn aankopen, of ik ze nou offline wil spelen, wil verkopen of wat dan ook.

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Eerst MS compleet afzeiken op hun voormalig DRM beleid en nu het DRM beleid van Sony willen verdedigen.

Dat is echt de wereld op zijn kop |:-

7. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het even opgezocht en het gaat om dit stukje uit de PS4 review van IGN.

Ik heb even verder gekeken omdat ik dit een erg vreemd systeem zou vinden van Sony. Toen kwam ik uit op twee websites(PSU en Gamefaqs) waar mensen het tegenovergestelde beweren. Ik denk daarom dat het een domme fout is van IGN zelf, als dit echt zo was waren er waarschijnlijk ook veel meer klachten over. Mogelijk hebben ze hun PS4 niet ingesteld als hoofdconsole en daardoor niet voldoende rechten.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Denk dat ze in de war zijn met PS+ games :) Daarbij moet je logischerwijs wel online zijn.

Het schattige van jouw is dat je zo onzeker van je Xbox One bent dat je zelfs in het PS moet trollen om jezelf meer zekerheid te geven over je aankoop :lol:

9. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Voor zover ik weet hoef je niet online te zijn om PS Plus games te spelen op de PS3 en als ik het zo lees hoeft het ook niet op de PS4. Op die twee sites waarnaar ik verwees zijn er namelijk mensen die Contrast en Resogun gewoon offline kunnen spelen. Waarschijnlijk is IGN dus ergens anders in de mist gegaan.

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    hmm ik hoorde op een stream vorige week dat PS+ titels enkel konden worden gespeeld als je online was.
    Maar die kan het ook fout hebben ofc, was gewoon een random dude.

11. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Op de PS3 werkte ze met een timer die steeds aftelt tot het einde van je PS+ abonnement. Als je dan offline ben weet het spel nog steeds hoe lang je nog mag spelen. Ik denk dat ze hetzelfde systeem gebruiken maar het blijft moeilijk in te schatten met al die tegenstrijdige berichten op het internet. :+

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nouja ik zie het wel, het is toch niet echt van toepassing eigenlijk, in al die tijd dat ik m'n 360 heb gehad is ie denk ik in totaal 2 dagen offline geweest ivm verhuizing, en toen was ik te druk met het huis om dat ding zelfs aan te sluiten. En anders is er altijd nog een van de 25 WiFi netwerken van de buren :+

13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Even een compleet ander probleem. Ik hoop dat dit aan de servers o.i.d. ligt, maar ik kan blijkbaar niet meer inloggen op mijn PSN. Geeft aan dat hij 'unable to validate my email adress' is. Of betekent dit simpelweg dat ik gehackt ben? Zo ja, what to do? Echt heerlijk als dit gebeurd is net voor de launch van de PS4...

De error kwam oppoppen toen ik net mijn Vita aanzette. Ik moest mij opnieuw inloggen, dus deed ik dit. Toen kreeg ik de error. Vervolgens op de website van PS Nederland en Sony Entertainment Network geprobeerd, maar in beide gevallen niet geslaagd. Ook bij 'Forgot Password' kreeg ik geen resultaat, omdat hij geen match vond tussen mijn e-mail en geboortedatum.

Lekker dit weer... |:-

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mailbox al gecheckt? :) Misschien heeft ie een validatie mailtje gestuurd omdat je een tijd niet online ben geweest ofzo?

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het was dus een storm in een glas water, voordat het internet weer ontploft ;)

18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Jup, maar zat niks in. Heb Sony net gebeld, en al mijn gegevens klopte nog. Heb nu een WW reset aangevraagd, die zij binnen een aantal werkdagen naar me op zullen sturen (waarom dit zo lang moet duren, vraag ik me wel af..). Dus ik ben niet gehackt, maar mijn wachtwoord is wel veranderd. Gare shit.

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Klinkt als hetzelfde als wat ik (en DUlle) vorige week hadden.

Probeer dit eens;

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hier hebben een hoop mensen gister last van gehad. Je wachtwoord is uit voorzorg gereset door Sony. Ik heb het kunnen oplossen door gewoon een nieuw wachtwoord aan te vragen ( kwam zelf ook niet meer op PSN ), maar blijkbaar werkt dit voor jou niet. Zie ook onderstaande link:

http://www.thesixthaxis.com/2013/11/20/psn-users-reporting-sign-in-issues-password-reset-required/

Deel Deze Pagina