Heb zojuist via amazon.fr nog een xbox one besteld. met de 1 dag levering, wellicht dat ik hem dus ook nog morgen krijg. Bij de informatie staat dat ze meer tijd nodig hebben om tot een betrouwbare leverdatum te komen. Ik ben benieuwd
Charge Charge 11/18/2013 (€499.99) EUR Bij mij staat er geen "min" voor en bij jullie allemaal wel, moet ik me zorgen maken? Doe ik zowiezo wel
Geen day one delivery, maar dan nog snap ik niet dat na het plaatsen van deze bestelling. Je een mail krijgt waar dit in staat. Sent from beyond.
Staat ook niet bij m'n andere transacties (Xbox Live & Xbox Music) dus het zit volgens mij wel goed. Als hij verstuurd wordt, dan gaat er geld van je paypal of CC af.
Bij mij staat het ook niet bij alle andere maar ook niet bij de Xbox One. Pffff, als ik het maar allemaal overleef
Oh dat heb ik inderdaad niet gezien..... klote zeg. Raar allemaal. Op amazon.DE nog een day one kunnen bestellen die ik op 25-11 zou krijgen. maargoed, ik wacht het mooi af.
pfff, nog steeds preparing for dispatch op amazon.co.uk. Om de 5min gaan checken is ni goe voor uwen tikker
Aangezien ik net horen kreeg dan mijn PS4 pre-order niet geleverd kan worden op launchday overweeg ik toch maar om morgen Duitsland eens in te rijden (woon toch vlakbij de grens). 1 vraagje waar ik het antwoord niet zo snel op kan vinden, wellicht weet iemand hier het: als ik spellen koop in Duitsland en de regio van de Xbone op Uk (of ierland o.i.d.) zet, zijn de spellen dan ook in het engels? Hoef niet zo nodig heel Dead Rising in het Duits te spelen Zowel via google als een forum search hier kwam ik er niet zo snel achter... (dus sorry als het al tig keer eerder is gevraagd)