1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Prisoners

    Holy Moly wat een film is dit zeg _O_. Ik heb van het begin tot het eind genoten. Goed acteerwerk en de film kijkt ook lekker weg. Voor degene die van Crime/Drama/Thriller houdt is dit echt een aanrader

    Ik vond alleen jammer dat de film abrupt stopt, zonder dat we weten of Keller Dover ( Hugh Jackman) nog gered word.

    9,5/10
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Precies het niveau waar ik die knuppel op had ingeschat.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Serieus? Sure, Bryan Cranston was de persoon met de acteerprestaties maar Aaron Paul vulde Jesse toch prima in?
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vond ook Bryan Cranston totaal niet bijzonder, laat staan Aaron Paul. Maar ik besef me dat ik daarin vrijwel alleen sta. Ze zijn allebei wel gegroeid naarmate het einde naderde. Vooral Aaron Paul, maar dat was meer omdat die ook veel meer had goed te maken, zegmaar.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hunger Games Catching Fire

    Zelfde als de eerste die ik zou zetten op een 7.5. Deze misschien iets lager 7.2 ofzo. Eindigt wel heeeeeeel

    abrupt
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    I know, maar is een aanzet tot deel III, dat hebben ze mij in de bioscoop verteld gisteravond. ;) Film zelf vond ik wel beter dan het eerste deel, al vielen de toevalligheden iets meer op nu.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja weet ik. Zijn 3 boeken. Maar gaat het nu weer 3jaar duren voor deel 3m
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik weet het niet, denk het niet, omdat dit heel anders eindigt dan deel I en de fans zullen dan wel snel meer willen.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoop het. Van veel mensen was de eerste reactie "oh nu weer paar jaar wachten?"
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bij mij geen reacties, maar wel gasten die bijna spoilerden door te zeggen: O, weet al wie er dood gaan. En nog een man ook, vast een nicht. :x
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    :emo:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dude, hij klonk ook heel gay. Stel je niet zo aan. :emo:
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Que?

    Eerste boek was eigenlijk het beste. Tweede was aardig maar derde was ronduit kut :mad: Vond de eerste film erg tof en hoor wel goede reacties over de tweede maar ben bang voor deel drie...
     
  14. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgende Hunger Games delen komen gewoon eind 2014 en 2015 uit. Valt reuze mee dus. Ik ga zondag hopelijk, ben benieuwd.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja? Ok mooi. Sjonge. 2 delen weer?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, dat had ik ook gehoord. Alleen ook gehoord dat het nog niet helemaal zeker was. Ik hoop alleen wel, want misschien kunnen ze dan het boek makkelijker overtreffen. Ik hoorde namelijk ook dat de boeken minder worden naarmate je verder leest.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    3 boeken 4 delen toch?
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja staan 2 op imdb. Part 1&2
     
  19. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je veel meer kunt met het verfilmen van het derde boek. Inderdaad de minste in de serie, maar imo meer omdat het er zo ontzettend veel gebeurd in dat boek. Als je zoiets uit kunt spreiden over 2 films, kunnen het veel betere films worden.

    Gister deel 2 in de IMAX gezien en hij was toch weer echt geweldig. :) Kan nu al niet wachten op de 3e (en 4e) film, die komt dus over een jaartje, ze waren al bezig met het filmen.

    @ de spoilers hierboven:
    Abrupt is het einde wel, maar hij is echt precies hetzelfde als in het boek. En je had hem natuurlijk kunnen verwachten.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  20. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Children of men gezien. Leuke actie film over een toekomst waarin de mens onvruchtbaar is geworden, maar waar toch een vrouw zwanger weet te raken. De vrouw moet beschermd worden, maar wordt achterna gezeten door een groep die de baby voor eigen gewin wil gebruiken.
     

Deel Deze Pagina