Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Meen je! Suf zeg, die duitsers en hun censuurbeleid.
    Maar goed, dan nog, stel ik haal Assassin's Creed... Zelfde vraag ;)
     
  2. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Op de site van Amazon.co.uk staat er pre-ordered bij mijn bestelling, dus heb ik ze even gemaild.

    Voor de mensen die bij Amazon.co.uk spellen hebben besteld.

    "Hello,

    I understand your concern regarding the order #.
    I've checked your order and can confirm that it has already entered the dispatch process and will be delivered to you by the estimated delivered date i.e, November 22, 2013.

    If we can be of further assistance or you want to suggest on this issue, you can reply directly to this e-mail."
     
  3. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ale mijn Xbox one is al goed onderweg van Frankrijk. Ligt al in Brussel :D Dus deze zal ik voor 99% zeker hebben.
    Amazon.uk heeft nog steeds geen enkel spel verzonden. Daar kan ik nu wel niet met lachen.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lees de post boven je.. ;)
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Mensen al wat gehoord van microsoft.de . Ik begin nerveus te worden :p
     
  6. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan, maar ik kan nooit van mijn leven geloven dat die hier nog gaan geleverd worden. Tenzij er mirakels bestaan.


    Achja niet geleverd is mijn geld terug eisen van de verzendingskosten :)
    Kan me dan wel amuseren met AC4 en Fifa 14
     
  7. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Sommige sites veranderen de bestelstatus al eerder (en soms later) dan dat er daadwerkelijk wat is gebeurd. Zeker met grote trossen aan orders wat nu ook het geval is. Bij al mijn werkgevers gebeurde dit (bekende Nl webwinkels) en ik kan me voorstellen dat dit ook in het buitenland bij een partij als Amazon kan voorkomen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Hetzelfde vaak met track and trace. Die loopt ook altijd achter.
    Dan staat er dat die in een magazijn ligt maar dan meestal heb ik het product al binnen.
     
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Status is nog altijd onveranderd (Bestellung wird bearbeitet / Backordered) en nog geen afschrijving van mijn CC. Heb de laatste pagina's van dit topic niet gelezen, dus weet niet of er bij anderen iets anders staat.
     
  10. Beumas

    Beumas New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist bericht gehad van Amazon.fr: mijn Xbox is onderweg!

    Kreeg ook via de mail twee kortingsbonnen van 10 euro voor mijn volgende aankoop, dus aardig van ze!
     
  11. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Het schijnt dat ze daar in MS Store Duitsland de lul zijn... Ze weten het niet zeker of je hem morgen binnen hebt en dan heb ik het over Duitsers laat staan naar Nederland sturen...

    Kijk is hier zou ik zeggen (http://forums.xbox.com/de-de/f/4245/t/1623034.aspx)
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Mijn status is ook precies hetzelfde als wat jij zegt. Ik probeer de chat te pakken te krijgen maar die komt weer eens niet in beeld, zal wel druk zijn
     
  13. Stefan-

    Stefan- Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een prutsers zeg! Nou dat gaat hem niet worden dan. En ik nog denken Duitsland, dat zit wel goed. :'-(
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gisteren nog Amazon.de chat mevrouw gesproken, ze vertelde dat ze er naar streven mijn Day 1 morgen (vandaag dus) te willen gaan versturen.

    Hoop dat het ze lukt.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Uhm wat een paniek zaaien. Niemand van MS heeft in dit topic een statement gemaakt alleen een paar consumenten die lopen te babbelen over hun bestelstatus.
     
  16. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Als retailers als Amazon het kunnen verzenden lijkt het me sterk dat Microsoft hem zelf niet uit kan leveren. Maar goed, ik wacht gewoon geduldig af, hopelijk later vandaag een verzendbevestiging.
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Als je ook even probeert de chat te bereiken op ms.de. Kunnen we het even gaan vragen of er al iets meer bekend is. Ik ben het al aan het proberen te bereiken.

    Wil toch echt wat meer duidelijkheid hebben
     
  18. mckeesju

    mckeesju New Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, elke keer als ik dit topic open krijg ik toch wel een glimlach op mijn gezicht. Dacht dat ik altijd ongeduldig was, blijkt gelukkig wel mee te vallen. Als er al 800000x gezegd is dat de console vandaag verstuurd wordt, moet je daar maar op rekenen. Het is heus niet zo dat ze ineens vertraging oplopen want dat had MS.de gisteren ook wel geweten. Kom op, gezond verstand mensen.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Expédition nº 1 : En préparation pour expédition

    Spanning stijgt.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Amazon.co.uk heeft m'n Battlefield 4 en Forza 5 verzonden. :)
     

Deel Deze Pagina