Dat formulier heb je van je Creditcard maatschappij / bank ontvangen op het moment dat jij je Creditcard hebt aangevraagd
Je moet aan kunnen tonen dat de creditcard op jouw naam en adres staat. Bankafschrift is van je bank..
Als we na 19:00 nog geen mailtje binnen hebben van MS Store DE dan kunnen we het wel vergeten denk ik!
Jeeej mijn xbox via amazon.de is ook verzonden!!! En ik had niet eens day-one levering gekozen. De geschatte levering stond heletijd op za 23nov of ma25nov En mijn redeem code voor bf4 china rising heb ik ook al binnen!!
Daar ben ik ook een beetje bang voor, ik probeer nog steeds de chat te pakken te krijgen maar dat lukt niet
Wat een onzin. Bol.com stuurt vaak pas midden in de nacht een mail dat het is verzonden terwijl het de volgende ochtend binnenligt.
Dikke choas JONGUH! Is jouw Xbox One al verstuurd Lethal? @Leis, In dit geval ging het om de amazon.fr bestelling.
Valt mij ook op, ik vind het wel interessant om te lezen allemaal. Ik ga toevallig naar London morgen waar een maat een day one voor mij heeft klaar liggen, hij krijgt em vanavond binnen.