Nee ze kunnen die niet patchen naar 1080p omdat de Xbox One het gewoonweg niet aan kan. Ryse is een exclusieve titel ontwikkeld voor de One en kan ook geen 1080p aan, en dat is nog niet eens een open wereld game. Maargoed als jij een blurry rotzooi op 900p prima vindt... mkay :/
Het kan omdat Forza 5 weinig nieuws doet als een next gen titel. Ingebakked schaduwen & geen realtime belichting, zorgen er ook voor dat je op elke track alleen in het dagligt kunt rijden. Laten we niet doen alsof Forza 5 een showgame is voor de Xbox One, zo mooi ziet het er echt niet uit.
Lekker racen tegen mensen die meteen voor 200 euro aan ingame dukaten gekocht hebben en je als een raket voorbij komen in de dikste afgetunde bakken Is daar trouwens al meer over bekend?
Over de MP of Online mode? Ik heb mijn post in FM5 topic geedit met een duitse review die ik altijd erg waardeer als het om race games gaat. Die heeft ook wat korte indrukken over tuning en MP.
Mario is ook fucking blurry hoor! Bleeh Maar het ging net zo goed in dit topic , als ze alle resoluties toch lopen te patchen, dan mag dat ook wel op de One gebeuren.
Als X Junk aangepakt wordt voor fanboy gedrag dan mag die Mathijs ook wel even worden aangepakt. Mijn god.
Sessler Xbox One hardware review: Laat vind ik een heel eerlijk beeld van Microsoft's next-gen console visie zien.
http://arstechnica.com/gaming/2013/...u-need-to-know-in-the-ps4-vs-xbox-one-battle/ arstechnica raad de X1 aan boven de PS4 (maar zegt eigenlijk, wacht nog even af voor je nu al kiest)