Ik heb ook pas zojuist een mail gehad, terwijl anderen deze eerder kregen. Je mail volgt vast spoedig
kom er net achter dat ik altijd al bij de uk marketplace sta met me NL cc. heb ik lang geleden veranderd omdat ik alles graag in het engels wou hebben. en ook altijd aankopen gedaan op die manier.
Nog geen mailtje gehad, hopelijk krijg ik 'm ook morgen toegezonden. Ik denk dat we allemaal één voor één aan de beurt komen (Soort lijst die ze afgaan.)
Yup, maar ik heb echt veel problemen gehad, met mijn andere order en ik hoop niet dat men alles nu in de soep gaan gooien. Want daar ben ik dan echt niet blij mee. Het gaat al niet lekker met mijn order.
Yes, die van mijn collega is ook binnen inmiddels (mail) En mijn leverancier heeft inmiddels ook het mailtje gehad! \o/
Ook hier 20 min geleden de mail gehad. Status staat nu ook op Afgesloten bij microsoft.de. Hier stond eerder backorder.
Het is een dag voor de release in Duitsland, maar alsof heb ik de vraag of het mogelijk zal zijn om morgen (of binnen een paar dagen) naar Duitsland te rijden en daar dan bijv. bij de mediamarkt (zonder nu al gepreordered te hebben) een xbox one op te kunnen halen. *bijv mensen die ook van plan zijn om naar Duitsland te rijden*