Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    In bescherming nemen? Ik wijs je alleen op je slechte keuze van toen! Niet op die van nu. :+

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
  3. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Vita + Killzone Mercenary = Game changer, is echt een goed spel: console waardig ;) En dan inderdaad de enorme lading gratis spellen, mijn Vita is al een tijdje m'n enige console (tot de PS4 volgende week arriveert).

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Serieus? Jij bent ook een mislukt DS gamer toch? Ik weet nog steeds niet waarom ik een Vita heb gekocht. Impulsaankoop. Alsof mijn backlog niet groot genoeg is....

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Om Persona te spelen?

6. MilanXS

MilanXS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Toevallig precies zo'n deal tweedehands opgehaald vandaag! Ik ben tevreden. Sorry als ik 'm mogelijk voor je neus weggekaapt heb, al zie ik dat je er al eentje besteld hebt! \o/

Straks uit school eens even lekker testen. Mede gekocht omdat ik in Maart de PS4 ga halen met inFamous. Nooit gedacht dat er zo'n grote en toffe PS-community was op mijn favoriete Xbox-site. Toch maar eens actief worden. Best of both worlds. :+

7. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik werd voor gek verklaart op dit forum in het pats topic toen ik hem had gekocht. Mijn reden was dat de 360 meest wordt gebruikt door mijn zoontje (Disney spellen met Kinect) ik zelf laatste tijd meer gamede op de PC (Steam, full hd graphics, meeste console exclusives spreken me niet meer zo aan) Mijn vriendin zit vaak op de bank tv te kijken/ op de ipad te kloten, nu zit ik er gezellig naast met de Vita en dat vindt ze leuker dan als ik achter de pc kruip; is ongezellig, met de Vita kom ik gezellig bij haar zitten.

Ik vond het leuk omdat ik sinds de PS2 niet meer playstation heb gehad (wel een psp maar uiteindellijk niet zo veel mee gedaan). Moet zeggen dat Killzone mij zelfs van de bf4 af houdt op het moment en dan heb ik Tearaway, AC, Persona, Batman, LBP en nog zooi PS+ games om te spelen. De Vita heeft mij echt heel positief verrast en vind het voor mij ook een betere aankoop dan een PS4 of Xbone aangezien die dan toch slechts sporadisch zou worden gestart. Op de PC heb ik ook nog een backlog van echt 30 spellen of zo, heb ook geen zin om dat geld neer te leggen en dan zelfde spellen te doen als ik ook voor de PC kan kopen, alleen voor de PC betaal ik per spel gewoon echt een fractie van de console edities.

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Bammmmm AC liberation platina gehaald!!! Precies mooi op tijd, morgen meteen aan de slag met tearaway!

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Fixed.

10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Fixed? :confused:

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je typefout; heb em verbeterd in de quote.

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ow, ik stond vandaag op het punt om er naar toe te gaan. Wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb! Toen ik thuis kwam was tearaway bij saturn uitverkocht, al had ik hemd us gekocht dan had ik tearaway niet kunnen kopen. Persona gaat er zeker weten komen, maar denk eerder volgende maand.

13. MilanXS

MilanXS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Argh!

Hoe ik het nu lees is er geen enkele manier om een sub-account te veranderen in een master account hé? Zes jaar geleden bij mijn broer op zijn PS3 eens een account gemaakt om af en toe wat te gamen. Dat is dus een sub-account. Inmiddels al een oude volwassen knul, maar kan nu op mijn eigen-gekochte Vita niks aanschaffen omdat het een sub-account is..

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Shit man zit er ook over te lezen, wat een brak en ronduit treurig systeem. Succes ermee...

15. MilanXS

MilanXS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, erg jammer dit en als ik alles goed lees op internet is er niks aan te doen. Jammer, als 17 jarige (op launch) krijg je automatisch een subaccount en sinds dan, zelfs 6 jaar later moet je nog altijd verantwoording aan je ouders afleggen..

Broer gaat vanmiddag kijken op zijn PS3, maar waarschijnlijk helpt het niet. Na 12 jaar een andere nickbame straks op se Vita en PS4. :mad:

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik haal straks de Killzone bundel op. Ik ga er vanuit dat het de OLED versie is, want dit staat zo op de site.

Echter is er nog een risico dat het per abuis wel de nieuwe versie is?

en verder: wat zijn nou handige dingen om te weten?

@ Milan: dat is vrees ik inderdaad de enige manier. Erg slecht van Sony. Toch zou ik het nog wel even aan ze doorgeven.

17. Airman738

Airman738 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker OLED die andere nog niet verkrijgbaar in NL zover ik weet.

Haal je um bij Bart Smit? Ik kreeg bij mijn Killzone vita bundel vorige week nog die 10 game bundel er gratis bij incl 8 gb kaartje.

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Jaa dit is zeker weten de OLED versie. Ik heb hem ook gekocht maandje geleden ben erg tevreden met mijn Vita als sub-console. En Killzone bevalt mij!

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik was van plan KZ te verkopen. Niet doen dus? Hij wordt tussen 12 en 14 bezorgd bij de Bart Smit :cool:

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    KevF begaat de miskoop van de eeuw :+

Deel Deze Pagina