Nope, ik vreet/wacht rustig af. Ergste geval is dat ik 'm morgen niet ga krijgen, maar je moet het ook zo zien er zijn zo veeel orders om te verwerken, wellicht staan wij bijna onderaan de lijst.
Wacht gewoon rustig af, zojuist (20.16) een mail van mijn extra controller + play and charge kit ontvangen.
Ze zitten er van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 19.00. Denk dus niet dat je nu nog iemand te pakken krijgt.
Ben ik de enige waarbij amazon.fr forza 5 met DHL verstuurd, en de console met UPS??? Ik ziede logica niet..... En kan helaas nog geen aflevertijd zien op UPS....
Ik heb een PostNL track&trace van Amazon.es, bedoel je dat? Overigens staat bij de afzender gewoon Amazon.com in Amsterdam. Het lijkt er dus op alsof mijn bestelling bij Amazon.es gewoon uit Amsterdam komt.
Kan ook aan de Replacement liggen zit ik nu aan te denken. Krijg 'm dan als ik pech heb, pas volgende week geleverd. Shit happens.. Ik zie het morgen wel als ik mail heb. Ik ga mij alleen nu maar onnodig zenuwenwachtig maken.
Bij mij is het geen replacement maar een normale order en ik moest wel mijn gegevens bijwerken begin van de week maar ik heb meerdere malen gevraagd of alles goed is en dat was zo dus ik snap niet wat er nu mis is
Ik kreeg mijn mailtje van Microsoft Store om 18:54. Zijn er trouwens mensen die morgen Ryse, Forza 5 of BF4 gaan spelen? Zo ja voeg mij toe of PM je Gamertag. Dit is mijn Gamertag: lll NaS lll
Zal het ook niet weten. Dit is wel imo mijn laatste keer dat ik wat bestel/pre-order MS store. Zeer slechte ervaring helaas mee. Kon overal achter aan kleppen.
En gooit dhl de game dan gewoon in de bus ofnie?? Anders zit ik straks de hele dag voor de kat zn k.... Viool te wachten
mocht ik ook niks horen dan was het ook voor mij de laatste keer bij ms.de . beetje lopen voorliegen tegen mij dat alles goed is en dan nu dalijk blijkt dat het allemaal langer duurt