Tuurlijk, de exclusieve games zullen heus wel 1080p halen, maar de One is zwakker en moeilijker om voor te programmeren dan de PS4, dus verhoudingsgewijs zullen minder games dat halen. Sent from my C6603 using Tapatalk
XB One is juist instaat om 4k te projecteren. Heel veel vergeten dit hier blijkbaar? Ik zie het zonnig tegenmoet voor de One. Alle games draaien straks met gemak 1080p.
We moeten dan ook niet vergeten dat de One een heel nieuw systeem is voor de ontwikkelaars. PS4 is toch niet nieuw voor de ontwikkelaars? Of ben ik nu onzin aan het roepen?
Op de PS4 idd. Xbox One is het ook voor games. Al gaat dat toch niet komen deze generatie zoals ik zei.
Eer dat die 4k resolutie een beetje standaard begint te worden zit ik met m'n zoontje al achter de XBOX Two
Precies. De originele Xbox (NTSC versie dan) ondersteunde ook upscaling naar fullHD met een component kabel, net zoals de Xbox One en PS4 nu upscaling naar 4K ondersteunen/gaan ondersteunen. EDIT:
Crash Bandicoot Official Crash Bandicoot site is down, all references removed from activision website Saw this on reddit. User cocobandicoot posted a huge history of the recent developments with the franchise: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=720167 Sent from my C6603 using Tapatalk
Mark Cerny heeft ons allemaal getrold en komt volgend jaar in samenwerking met Naughty Dog met een nieuwe Crash.