Er was vandaag weer een patch maar ik heb nog niet gespeeld. Ze zijn hard bezig, gaat hard met de patches
Jeetje hoelang hebben jullie kunnen spelen met zulke graphics? eerst vond ik het wel ok, maar jeetje ik trek het niet langer, had het echt niet zo erg verwacht. Kan net zo goed Battlefield 3 gaan spelen. Speel hem nog een weekje ofzo.
Thanks Hybrid! Zitten echt veel gave bij, en nice dat je ze kunt kopieëren. Nu nog kiezen welke ik wil.
Wat die nieuwe patch nou was van vandaag weet ik nog steeds niet...hij blijft net zo vaak hangen als normaal...Hanai Resort bij het laden al en ook vaak bij Dawnbreaker..
vindt er grafisch niet zo veel mis mee en dat voor een oude console.. maar om nu direkt in de auto te springen om een een of andere ps4 te gaan scoren of later dit jaar een xbox one omdat een paar bobo's hebben lopen roepen dat het de shit is.. nou nee.. ik wacht even rustig een aantal reviews af en zien dan wel es wat het gaat worden ;-)
Gaat niet alleen om de graphics, belangrijkste verandering is dat er nu 64 man op een server kunnen en dat is nogal een groot verschil
Ik viel in het begin ook over de graphics, maar later dacht ik dat ik bij MP echt niet ga kijken hoe mooi alles is...het gaat meer om het spelen zelf. Ik koop over een jaar of 2 wel een XBOX one, ik vind 500 euro wel erg veel geld. En dan kan ik al games die ik nu heb weggooien...ik vind dat best zonde...