Moet GVD tot half 6 werken en zaterdagoverdag en zaterdagsavonds een feest. Kan niet maximaal gamen helaas. Maar de tijd die ik heb, godnondetjuuuuuh los als een malle.
Waar ga je heen dan? Of had je een pre-order? Ik had de Saturn daar namelijk gebeld gisteren en die zeiden dat ze alleen maar genoeg voor de pre-orders hadden. Zou jammer zijn als je er voor piet snot naartoe zou rijden...
Bah, Amazon.co.uk heeft mijn games nu wel verzonden, maar de console is nog steeds niet vertrokken bij amazon.de
Mijne was/is in Utrecht, een kilometer of wat hier vandaan. Helaas wordt de doos pas einde dag afgeleverd. Het lange wachten begint.
Jij zit dus in hetzelfde schuitje. Gistermiddag bevestiging gehad van uk dat de games verstuurd zijn incl dikke korting van 22p op de volgende nextgen order. Op Amazon.de is de status naar verzending in kurze geschoten maar dat betekent dacht ik soort van klaar voor verzending dus nog niet verstuurd....
die van mij van Orleans naar Parijs naar Keulen (??) en nu in Rotterdam. Vanmiddag vrij genomen dus ik ben er klaar vooor. Mijn Battlefield 4 trouwens gister ontvangen van amazon.uk, dus kan meteen volle bak aan de slag
ik heb die mail van die korting ook gehad. Maar waar in mijn account kan ik die korting terug vinden? Zie het nergens staan...
Mijn xbox is nu op het laatste stuk van de reis: in de bezorgwagen vanuit Apeldoorn. Kan dus zomaar voor de middag al hier zijn.
Benieuwd hoeveel mensen er om 10:00 staan. Hopelijk verloopt het netjes en krijg je een Xbox One op volgorde van mensen die er staan, in plaats van één grote slachtpartij.
Mag hopen dat ze de preorders en de vrije verkoop gescheiden afhandelen. Anders wordt het wel vervelend.