Code van fifa14 doet het dus wel. Ben alleen benieuwd naar de taal van fifa14. Ben bang dat het frans of duits is
Ik dacht al dat Nederlandse regio ook gewoon zou werken. Ik kon ook alles met die One-smartglass app doen met m'n Nederlandse account. Toch voor de zekerheid op Engeland gezet. Heb je al in de store gekeken? Of je wel dingen kan downloaden met je Nederlandse regio
Je moet bij elke fifa, ook fifa 14 op de 360, de taal kiezen bij het opstarten, dus geen zorgen maken!
Zoals ik heel lang geleden al eens heb gemeld. Heb eens eerder een duitse fifa 13 gehad. Die was alleen frans en duits. Dus bereid je voor op het ergste.
Moet je de games eerst installeren voordat je kan spelen? Ik doe namelijk de disc erin en er staat installing. Maar gewoon op dashboard, kan niks doen nu?
Oh jee hoop dat iemand uitsluitsel kan geven straks anders wordt het fifa14 next gen bij een winkel bestellen. Iemand die een winkel weet in nl die het verkoopt toevallig? Op de site van GM staat wel fifa14 voor de one maar nog niet op voorraad Wat ik me ook bedenk. Kan je de game niet digitaal straks aanschaffen? Of staat hij nog niet in de store en zo ja welkr valuta dan
De Yankees hebben gisteren lauchday gehad meen ik?? Anders kunnen we vanavond ook wel shaken om iets te downloaden....