Kan je niet even een korte opsomming maken van hje bevindingen en deze bijhouden. Bv welke regio heb je gekozen. Wat is de instelling op je account. Welke stappen heb je doorlopen etc Misschien is het veel werk maar je moet toch wachten Misschien kan de volgende gelukkige dit proberen?
Als je in Euro's wil betalen wel ja. Als je GBP ook goed vind dan kan UK. Ik ga zelf voor Ierland denk ik.
Ierland heeft minder functies dan UK, spraakbesturing werkt nog niet en volgens mij de YouTube app ook nog niet.
Goed nieuws voor mij!!! Guten Tag, Amazon.de hat eine gute Nachricht zu Ihrer aktuellen Bestellung: Wir freuen uns, Ihnen mitteilen zu koennen, dass die folgende Ware frueher als angekuendigt verschickt werden kann: "Xbox One Konsole" Bisheriges voraussichtliches Lieferdatum : 03. Dezember 2013 - 04. Dezember 2013 Neues voraussichtliches Lieferdatum : 25. November 2013 - 26. November 2013 Sent from beyond.
Ierland heeft geen voicecontrols met kinect, maar wel euro's. Het ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggen. Per pond betaal je ongeveer 15 cent toe. Als je bv killer instinct ultimate wil kopen betaal je ongeveer 6€ meer dan je hoort te betalen.
Tot nu toe het installatie menu doorlopen, daar word gevraagd welke taal + regio + kinect. Dan tien minuten groen scherm en dan installatie van voorkeuren. Welke kleur, tijdzone, gamerpic etc. Toen FIFA code ingevoerd, je hoeft hem alleen voor je te houden en hij pakt hem op. Toen de disc van Ghosts erin en hij is nu op 19%.
Oh, geen voice control. Dat is wel minder ja.. niet dat ik er nu zo'n fan van ben, maar ik wil het wel testen. En GBP is inderdaad duur.. moeilijk.
Loopt op dedicated servers en je heb toch vrienden die je joint lijkt me. En met de dollar ben je goedkoper uit dan ponden.
Op jouw xbox profiel pagina staan geen activiteiten meer. Is alles van je X360 pleiten? Vroeg me nog 1 ding af. Is het mogelijk om arcade games van de 360 op de one te downloaden. Vast niet
Ik wil weten of fifa14 al wel te koop is in de store want stel dat fifa14 die we erbij krijgen duits is dan haal ik em wel uit de store vandaan. Ik bedoel de xbox one marketplace store
Wat ik me nou ook afvraag. Zit de gekozen regio niet meer verbonden aan je gamertag maar geld deze regio dan gelijk voor alle andere gamertags die je op je xbox one hebt staan. Ik heb op me xbox360 een usa account staan voor us marketplace maar als ik die gamertag dan recover is die dan ook veranderd in de regio die je hebt gekozen toen je de regio selecteerde op je xbox one