Mijn gister bestelde Day one versie wordt vandaag verzonden. Heb ik geluk mee gehad dus. Maandag geleverd hopenlijk. Via welke vervoerder stuurt Amazon.de hun spulletjes iemand een idee? is dat UPS?
Heb je dat gekozen in het setup schermpje van je xbox one of stond je gamertag al op een andere regio. Welke heb jij gekozen dan
Voor de mensen die hem fysiek in Duitsland hebben opgehaald, waren er nog voldoende? In andere woorden, zal het morgen de moeite lonen om zelf nog even naar Duitsland de rijden?
Alle Xbox'en stonden achter in het magazijn. Stond niks in de winkel. Dus weet niet of ze vrije verkoop hebben.
Laat ons nog steeds weten welke regio je hebt gekozen bij het setup schermpje. Language is bij iedereen wel engels neem ik aan
Afgelopen augustus de xbox bij microsoft.de besteld. Afgelopen maandag een email dat er iets met de betaling niet in orde was. Ik naar de site om te checken, maar hij bleef aangeven dat het fout was tot ik een melding kreeg dat de bestelling geannuleerd was! De chat opgestart en er werd me verteld dat de bestelling helemaal in orde was. Ik kon de email gewoon negeren. En inderdaad in het koop overzicht stond de xbox nog gewoon, backorder en in betrieb, zoals bij anderen op dit forum. Echter, gister niets geen email. Vanochtend nog steeds niets, chat niet bereikbaar. En dan opeens een email: Hartelijk dank voor uw bestelling. In verband met problemen met de betaling is deze geannuleerd. U kunt een nieuwe bestelling plaatsen. De groeten (vrij vertaald uit Duits). Chat nog steeds onbereikbaar. Dus, alsnog geen xbox (g#d^&^&*mme!) Iemand van dit forum die er meerdere heeft binnen gekregen en niet perse gruwelijke winst wil maken bij overname? Wat is anders de beste optie naar jullie ervaring, amazon.fr of amazon.de? Beide geven aan op 13 december te kunnen versturen. <snik>
Weet iemand of Forza 5 uit Frankrijk alleen in het Frans te spelen is?? Heb hier een Franse versie maar bestel anders vandaag nog een Engelse versie.
Kutterdekut.... Amazon Duitsland net op de chat. Wegens omstandigheden mijn pre order van 14 augustus pas volgende week zal worden geleverd. Als een malle naar Kleve gereden om naar de Saturn en GameStop te gaan. Alles weggerserveerd..... Dikke dikke shitzooi Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk