vannacht om 5 uur pas thuis gekomen, maar het is het waard ! Kan er nog is eentje stuk gaan (RROD voorbereid)
WTF <<<<<--- Ga je zeker met winst verkopen? Scheduled Delivery:Friday, 11/22/2013, By End of Day Naja, kan nu de hele dag lopen gapen naar buiten.
Dat staat er bij mij ook, UPS levert hier echter altijd begin van de middag, dus verwacht hem hier rond een uurtje of twee.
Echt lol dit, had vanavond nachtdienst en besloot om met mijn slaapkamerdeur open te slapen voor als UPS kwam zodat ik de deurbel kon horen. Word net wakker niks gehoord wel een briefje dat hij bij me buren is afgeleverd. Laten die buren nou net weer wegzijn en ik zie mijn pakket nu door hun deurraam op de gang liggen. Wat adviseren jullie mij om te doen? Deur intrappen??
Iemand enig idee of ik in Nederland ergens snel een extra controller kan scoren? Bij Mediamarkt Aachen hadden ze niks.
Denk jij dat servers oid een argument is om niet voor USA te gaan? Dat is zeg maar de enigste reden dat ik met twijfel zit. Ik heb echt geen zin om in GBP te betalen.