Ik weet alleen dat op Saturn.nl controllers staan, of ze in de winkel ergens hier liggen dat vraag ik me af. Vast wel ergens, maar waar. http://www.saturn.nl/mcs/product/MI...harge-Kit,95952,488178,817095.html?langId=-11
Dat is een partij gaar zeg, ik vrees eenzelfde scenario voor meer mensen via amazon.de. Bij mij veranderd er ook nog niets in de status....
Zal me niets verbazen dat die bezorger effe pauze aan het houden is, want bij mij is nog niemand geweest haha.
Vraagje over games besteld bij Amazon: Moet je hiervoor tekenen of komen die door de brievenbus? Verwacht ze morgen, maar dan weet ik of ik er thuis voor moet blijven.
Bij mij staat ook al sinds 8 uur gisteravond, Versand in Kurze. Vrees ook dat het wel eens uitstel kan betekenen. Daar zit je dan met je BF4 doosje.
Whoppa, ook hier binnen via UPS. Ik had op einde dag gerekend. Weet nog niet wat de beste localisatie instelling is eigenlijk. UK, Ireland of US....
Ach, je kan 'm altijd als onderzetter gebruiken. Ik heb zo de XB One met alleen FIFA andere games zijn onderweg.
Welke nederlandse winkels verkopen nog meer xbox one games, ik wil eigenlijk vandaag nog NFS Rivals hebben.
Oke ? Morgen in huis ? Meteen even bestellen dan maar . Edit: Volgens mij klopt de prijs ook niet... veel te goedkoop voor incl. p&c
Bedankt, hier ook Amazon UK, maar even voor thuisblijven dan. Weet jij toevallig wie de bezorging deed? Ze rijden hier op redelijk vaste tijden namelijk.
Ik zal maar geen risico nemen. Ik bestel regelmatig op spullen op internet en wordt er van te voren gezegd dat je het persoonlijk in ontvangst moet nemen (en aftekenen). Heb het echter al zo vaak meegemaakt dat ik niets hoefde te tekenen en de bezorger zijn schouders ophaalde zodra ik vroeg: "Yo, hoef ik niets te tekenen?" Was dat op een duur een beetje zat aan het worden omdat ik altijd speciaal thuisbleef voor dat soort bezorgingen. Paar keer gehad dat ik gewoon ben gaan werken en toen moest het opeens wel weer. Kon ik weer een andere afspraak gaan maken of de boel ophalen. Wederom, geen risico nemen.